Gå til innhold

Audigy Player en Bad Poll Caller? Problemer...


GT_

Anbefalte innlegg

Har et Audigy Player kort som skaper en del hodebry. Etter at jeg har spilt mp3'er og lignende mediafiler i winamp, mediaplayer eller creative playcenter en stund, får jeg en BSOD hvor det står "BAD_POOL_CALLER", og jeg blir oppfordret til å fjerne nylig installert maskinvare og/eller skru av shaddowing i BIOS.

 

Jeg kjører WinXP på en dual AMD Athlon XP1600 maskin (ASUS A7M266-D med siste BIOS rev. 1004).

 

Har prøvd alt: slått av shaddowing, slått av com og paralellporter for å få flere ledige IRQ'er, bytta PCI-plass, klokka NED prosessorene til 100MHz FSB, satt alle ytelsesvariabler på dårligs mulig innstillinger, lagt inn de siste driverne for alt, reinstallert WInXP... kort sagt det meste.

 

Er det noen som har noen løsninger på dette eller har lest om lignende problemer? Er det noe jeg ikke har prøvd jeg burde prøve? Finnes det noen uoffisielle drivere noe sted som kanskje retter opp denne feilen?

 

En kamerat av meg har akkurat samme hardwarekonfigurasjonen, bortsett fra at han har ATI Rage Fury i steden for GF2 (så det kan ikke være Detonator driverne som forårsaker BSOD'ene), og han har eksakt samme problemet som meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...