Gå til innhold

I&S kabinett


Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt et stk EYE981SC, gleder meg voldsomt til det kommer!

Når du får kabinettet ditt så er må du love å legge ut noen bilder, som du har tatt selv !!!

Kabinettet er ankommet og jeg er veldig happy med det. Grunnet eksamensoppgave kommer ikke bildene til å bli lagt ut før tidligst mandag. Men stol på at det ser latterlig kult ut :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har bestilt et stk EYE981SC, gleder meg voldsomt til det kommer!

Når du får kabinettet ditt så er må du love å legge ut noen bilder, som du har tatt selv !!!

Kabinettet er ankommet og jeg er veldig happy med det. Grunnet eksamensoppgave kommer ikke bildene til å bli lagt ut før tidligst mandag. Men stol på at det ser latterlig kult ut :yes:

Gleder meg allerede !

En ting er sikkert at I&S står øverst på ønskelisten til jul !

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg har bestilt et stk EYE981SC, gleder meg voldsomt til det kommer!

Når du får kabinettet ditt så er må du love å legge ut noen bilder, som du har tatt selv !!!

Kabinettet er ankommet og jeg er veldig happy med det. Grunnet eksamensoppgave kommer ikke bildene til å bli lagt ut før tidligst mandag. Men stol på at det ser latterlig kult ut :yes:

Nå kan en si at den mandagen din er gått, vell ?

Håper du har bilder og ikke snyter oss for herligheten !

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt et stk EYE981SC, gleder meg voldsomt til det kommer!

Når du får kabinettet ditt så er må du love å legge ut noen bilder, som du har tatt selv !!!

Kabinettet er ankommet og jeg er veldig happy med det. Grunnet eksamensoppgave kommer ikke bildene til å bli lagt ut før tidligst mandag. Men stol på at det ser latterlig kult ut :yes:

Nå kan en si at den mandagen din er gått, vell ?

Håper du har bilder og ikke snyter oss for herligheten !

Neida, jeg skal ikke snyte deg jeg ;) Sliter med et digitalkamera inne til rep, og har siste eksamen på torsdag, men har som smått begynt å dremle litt likevel. Førsteinntrykket er bra, men jeg ble litt skuffet over at de skruene som festes til hovedkortplaten og som hovedkortet skal festes til faktisk ikke passer. Det går altså ikke ann å skru dem fast til hovedkortplata uten å bruke en tang og risikere å knekke dem. Jeg kjøpte to like kabinett av denne typen, og det samme problemet gjelder for begge to.

 

Ellers så kan det jo nevnes at det er _stort_, god plass til radiatorer og PSU (jeg trengte to, en til selve maskinen og en til å drive peltier), men det kan være en ide og finne en fornufting måte å feste hardiskene på. Min måte blir litt jalla, men det funker nok.

 

Bilder kommer etterhvert :xmas:

Lenke til kommentar

Hei!

 

I&S-Kabinettene er svært fine med god plass..

Jeg har selv hatt 2 stk av disse og kan anbefale de på det varmeste..

Det største minuset er nok tyngden, de er svært tunge da, men de står som et fjell.. (må bruke hjulene som følger med)

 

Jeg har desverre bare 2 bilder av disse på min hjemmeside.

Gå inn der og titt under "mest data"

http://home.no.net/donbro/

 

PS! Jeg har også 2 venner som har 918SC, Det som er positivt med dette er at innmaten er lik i alle kabinettene, slik at vi kan bytte fronter når vi blir leie.

Endret av Coolman
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Jeg har bestilt et stk EYE981SC, gleder meg voldsomt til det kommer!

Når du får kabinettet ditt så er må du love å legge ut noen bilder, som du har tatt selv !!!

Kabinettet er ankommet og jeg er veldig happy med det. Grunnet eksamensoppgave kommer ikke bildene til å bli lagt ut før tidligst mandag. Men stol på at det ser latterlig kult ut :yes:

Nå kan en si at den mandagen din er gått, vell ?

Håper du har bilder og ikke snyter oss for herligheten !

Neida, jeg skal ikke snyte deg jeg ;) Sliter med et digitalkamera inne til rep, og har siste eksamen på torsdag, men har som smått begynt å dremle litt likevel. Førsteinntrykket er bra, men jeg ble litt skuffet over at de skruene som festes til hovedkortplaten og som hovedkortet skal festes til faktisk ikke passer. Det går altså ikke ann å skru dem fast til hovedkortplata uten å bruke en tang og risikere å knekke dem. Jeg kjøpte to like kabinett av denne typen, og det samme problemet gjelder for begge to.

 

Ellers så kan det jo nevnes at det er _stort_, god plass til radiatorer og PSU (jeg trengte to, en til selve maskinen og en til å drive peltier), men det kan være en ide og finne en fornufting måte å feste hardiskene på. Min måte blir litt jalla, men det funker nok.

 

Bilder kommer etterhvert :xmas:

Huge quote... Men har du snytt oss? :p Kommer litt sent denne, men jeg tror jeg begynner å få smaken på dette kabinettet! LEGG UT BILDENE!!!

 

Og mandagen er definitivt gått nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...