Spillegal:) Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Har en bærbar pc Compaq Armada m700 Skriver i dos : Format c: WARNING, ALL DATA O NON-RAMOVABLE DISK DRIVE C: WILL BE LOST! Proceed with Format (Y/N) y (enter) Verifying 11509M Format cannot run because the volume is in use by another process. Format may run if this volume is dismounted first. ALL OPENED HANDLES TO THIS VOLUME WOULD THEN BE INVALIDE. Would you like to force a dismount on this volume? (Y/N) Y (enter) cannot lock the drive. The volume is still in use. For ikke til,hehe, pc er helt rar,vil slette alt og starte på nytt.
Gunnar B Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Hvis du bare har en partisjon kan du jo prøve med "fdisk" først og så format c:
Spillegal:) Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Skrevet 27. oktober 2003 Hvis du bare har en partisjon kan du jo prøve med "fdisk" først og så format c: fdisk fdisk is not recognized as an internal or external command
Gunnar B Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Last ned en bootdisk (win98seOEM) og prøv fra den. http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm
Spillegal:) Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Skrevet 27. oktober 2003 Last ned en bootdisk (win98seOEM) og prøv fra den. http://www.bootdisk.com/bootdisk.htm hehe takk for at du prøver å hjelpe meg,sitter nå på min andre pc,har ikke cdrw plate eller noe kabel slik at jeg kan overføre data til den andre pc, og min bærbare pc er helt sinnsyk, kommer ikke inn på internett. hehe,, det er greit hvis du å gir opp.
Gunnar B Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 (endret) Hvis du får lasta ned Bootdisken skal den inn på en 1diskett, og så kjøres på den andre marskinen. Boot med disketten. Velg start u\cdrom. Også format C: Endret 27. oktober 2003 av ghbing
Arve Systad Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Du kan ikkje formatere så lenge noke på disken er i bruk. Reboot med en systemdiskett i, velg "start i dos" elns , og prøv på nytt.
Kjetil Lura Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Har du ikke en oppstart cd-rom plate med windows. Eller bruker du ikke win på din bærbare pc?
Rayline TWB Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Hvis du har W2000 eller WXP, kan du høyreklikke på "My computer", velge "Manage", videre til Disc management". Der kan du høyreklikke den partisjon eller disken som du ønsker å slette (formatere).
Need SATA! Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Ok.. 1. Har du en bootdisk? 2.Hvis du brukerden eller på noen måte kommer inn i dos skal det stå enten: a:\_ eller d:\_ eller c:\_ (understrekene er blikende...) hva det står c:\ skriver du "d:" så kommer det d:\_ da skriver du "format x:" (x er den stasjonen du vil formatere) venter litt, trykker y enter og hviler... Virker ikke dette så må du ha enten en bootdisk i diskettstasjonen og få til a:\_ eller win98 cd`en og få til d:\_ ok? lykke til!
Jarmo Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Tror compaq har sånn recoverysperre på disken, tror du må slette partisjonen og lage og form. ny hvis du ønsker å slette alt (kan hende jeg husker feil)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå