Gå til innhold

Galaxy S5,Z3 eller LG G3 - eventuelt vente på noe annet snask?


Karma86

Anbefalte innlegg

Har i dag Z1 som jeg har vært ganske fornøyd med, men vurderer noe nytt. Innbiller meg Z3 blir litt for lik og frister kanskje litt mindre. Ser LG G3 er relativt billig, hvorfor? Har den vært ute såpass lenge? Var godt inne i "mobilverden" før, men ramlet litt av.

Sitter på jobb nå så blir litt kronglete innlegg. Apple er uaktuelt. Vil det i "nærmeste fremtid" komme noen nye topptelefoner?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har i dag Z1 som jeg har vært ganske fornøyd med, men vurderer noe nytt. Innbiller meg Z3 blir litt for lik og frister kanskje litt mindre. Ser LG G3 er relativt billig, hvorfor? Har den vært ute såpass lenge? Var godt inne i "mobilverden" før, men ramlet litt av.

Sitter på jobb nå så blir litt kronglete innlegg. Apple er uaktuelt. Vil det i "nærmeste fremtid" komme noen nye topptelefoner?

Jeg gikk fra Z1 til G3 og angrer ikke et sekund. Eneste jeg likte bedre på Z1 var at den var vanntett, men G3 er en utrolig flott tlf og mye bedre å holde i hånda. Den har også mye bedre wifi mottak enn Z1. Utrolig stilig med circle dekselet og trådløs lading. Det er ting du må kjøpe ved siden av. Jeg vurderer selv å bytte til Samsung Note Edge, hvis den kommer til Norge, men jeg lider litt av "pryl frik" syndromet. ;-)

Lenke til kommentar

Har i dag Z1 som jeg har vært ganske fornøyd med, men vurderer noe nytt. Innbiller meg Z3 blir litt for lik og frister kanskje litt mindre. Ser LG G3 er relativt billig, hvorfor? Har den vært ute såpass lenge? Var godt inne i "mobilverden" før, men ramlet litt av.

Sitter på jobb nå så blir litt kronglete innlegg. Apple er uaktuelt. Vil det i "nærmeste fremtid" komme noen nye topptelefoner?

Jeg hadde Z1 og bytta til LG G2, forbedringa var merkbare, skjerm og kamera var vesentlig bedre! Den var mer lommevennlig og batteriet er og bedre. LG G3 er enda bedre enn G2 så jeg vil virkelig anbefale den!

Lenke til kommentar

Jeg lener veldig mot G3 nå. Tittet kjapt på Note 4....sikkert en lekker telefon, men lurer på om den blir for stor igjen for meg. Valgets kvaler...Vel ingen som tror jeg vil angre på G3 virker det som. Er dere fornøyd med tastaturet på den? Blir litt mailer og en del skriving grunnet jobb.

Lenke til kommentar

Jeg lener veldig mot G3 nå. Tittet kjapt på Note 4....sikkert en lekker telefon, men lurer på om den blir for stor igjen for meg. Valgets kvaler...Vel ingen som tror jeg vil angre på G3 virker det som. Er dere fornøyd med tastaturet på den? Blir litt mailer og en del skriving grunnet jobb.

Veldig godt tastatur. I SMS-delen, kan man også justere høyden på tastaturet.

Usikker på om det fungerer i den innebygde epostklienten.

 

Jeg er i alle fall veldig godt fornøyd med min telefon.

Eneste var at jeg hadde litt uflaks og fikk en innebygd høyttaler som var sprengt. Den ble byttet på service og telefonen var tilbake på en uke.

Lenke til kommentar

Trådløs lading ser jeg på en grei fordel ja:) Etter siste firmware update funker ikke kamera lenger på min Z1, fungerer kun i ny og ne- muligens en reset hadde fikset det. Søren, Note edge og ja, glemt av den. Hva var skjermstørrelsen på min Z1 kontra note edge?

Skjermstr. på Note edge er 5,6" Blir nok noe større ja og ganske mye større enn G3 da det er den tlf som har størst skjerm i forhold til str. på tlf. Når det gjelder G3, så har jeg 32GB versjonen med 3GB ram. Vet ikke om det er nødvendig, men det skader jo ikke. Blir feil for meg å kjøpe en med 2 GB ram, når det finnes en råere utgave med 3GB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...