Gå til innhold

[Løst] HDCP bypass til Elgato Game Capture HD - PS3


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vet ikke om jeg henvende meg til denne tråden eller om jeg skal skrive på Playstation 3 tråden. Prøver meg begge steder jeg.

 

Jeg ser etter en HDCP pass through bypass til Elgato Game Capture HD for PS3.

 

Skal brukes slik at jeg ikke bare kan recorde i full HD men game også i full HD.

 

Jeg trodde når jeg kjøpte Elgato Game Capture HD at jeg kom til å kunne game i HD og recorde i HD. Men tydeligvis så har Sony lagt en HDCP sperre i HDMI utgangen på PS3-en etter hva jeg kan forstå andre sier. Derfor få man ikke gamet i HD samtidig som å recorde i HD.

Kan kun bruke A/V in - Component S-cable. Noe som tilsier at jeg ikke kan få skjermbildet i full HD

 

Så jeg sjekket litt på nettet hvordan jeg kunne game i full HD samtidig å recorde i full HD. Fant denne videoen:



Jeg kjøpte deretter denne HDMI splitteren: https://www.mpx.no/knig-2-ports-hdmi-splitter/635923

Som står at det den støtter HDCP.

Fulgte videoen step-by-step, fikk bildet via HDMI splitteren men med engang jeg skrur på Elgato Game Capture HD programmet på PC-en blir skjermen svart til PS3 og på Elgato softwaren.

 

Noen som vet hva som er problemet? Hvorfor den går i svart skjerm? Hva jeg kan gjøre for å løse problemet?

Anbefalinger på en annen HDCP splitter bypass?

 

Pfh. takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...