Gå til innhold

Bølger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for innsikt og kloke ord, Pentaxen. Det var min egen satte begrensning på og BARE bruke 1 objektiv med fast brennvidde den dagen som gjorde at jeg måtte se meg om andre steder enn det jeg tradisjonell gjør.

Rytmen i taksteinene var fascinerende og så var det jo et herlig kveldslys også.

 

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar

Hei Walter og takk for sist det er lenge siden jeg har kommenter noe nå men det skylles som nevnt tidligere brukervennligheten til Ipad, sitter i kveld og redigere på stasjonæren, så da går det an og legge noen ord fra seg også.

 

Artig vinkling og flott mønster på de gamle mosegrodde pannene, flott utsnitt som gir et godt inntrykk av taket tilstand

Enig med første taler her at det kan svare seg å løfte blikket av og til.

 

Alf

Lenke til kommentar

Hei Walter og takk for sist det er lenge siden jeg har kommenter noe nå men det skylles som nevnt tidligere brukervennligheten til Ipad, sitter i kveld og redigere på stasjonæren, så da går det an og legge noen ord fra seg også.

 

Artig vinkling og flott mønster på de gamle mosegrodde pannene, flott utsnitt som gir et godt inntrykk av taket tilstand

Enig med første taler her at det kan svare seg å løfte blikket av og til.

 

Alf

 

Hei Alf!

Artig å høre noe i fra deg igjen. Nå var det en stund siden. Håper at du finner deg til rette her på Akam. Takker for kommentaren.

 

Mvh,

Walter

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...