Gå til innhold

Fikk ikke tatt oppkjøring pga mangel på optiker attest


Nabaal

Anbefalte innlegg

Så, da kom "den" dagen. Jeg starte med å ha 2 oppvarming timer med kjørelæreren. Også da vi kom til trafikkstasjonen, så fikk jeg beskjed om å fremvise optiker attesten.

 

Greit at jeg vet at det er mitt ansvar i å huske å ha med meg optiker attesten. Men saken er det at jeg ikke visste at de kom til å spørre om attesten. Fordi det var en gang da kjørelæreren min ba meg om å skaffe optiker attesten til han under en kjøretime. Jeg skaffet og ga det til han men han tok ikke imot og ba meg om å beholde det.

 

Så da kom oppkjøring dagen, og han var ikke flink til å gi en klar beskjed på å huske attesten til tross for at jeg ikke visste at jeg trengte å bevise attesten.

Så da måtte jeg betale 960 kr + 3600 kr for leie av bil og oppvarmings timer.

 

Han sa han skulle være grei og at jeg slapp å betale 3600 kr, men måtte betale 960 for trafikkstasjonen. Jeg trengte bare å betale "2" kjøretimer for 2200 kr. Men nå kom han med fakturaen og ba meg om å betale 3600 kr for "6" kjøretimer og mente han ville være snill at jeg slapp å betale for oppkjøringen.

 

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Koster det virkelig 1100kr for kjøretime pr dags dato?

Det er for to timer, så det koster ikke noe særlig mer nå enn da du hadde kjøretimer. Jeg vet ikke hva trådstarter mener med anførselstegnene sine.

 

 

Jeg trengte bare å betale "2" kjøretimer for 2200 kr.

Jeg betalte rundt 400kr pr time for <5 år siden. Men det var på privatskole, om man kan kalle det det.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...