Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Hvor får jeg kjøpt Philips Xtreme Visjon +100

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Skikkelig lys er viktig på bilen når det er mørkt. Derfor tenkte jeg å kjøpe meg Philips Xtreme Visjon +100. Har sett på nett men finner ingen annen utsalgssted enn internett. Noen tips på hvor jeg kan kjøpe de feks i en butikkjede som kan være i nærheten av meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner meg at du må handle denne på nett. Jeg har iallfall ikke sett den i noen butikk her jeg bor. Men Osram Nightbraker Unlimited finner du flere steder, bla.a hos Clas O. Ingen dårlig pære det heller. Jeg har kjørt 22.000KM med et sett i H4 av disse, så levetiden er grei og. Da har jeg i tillegg forsterket ledningsnettet med egen kurs/rele, så spenningen er så høy som bilen leverer (fra 13,8 til 14,8 i mitt tilfelle).
Om du ikke alt har gjort det, så kan jeg anbefale å oppgradere ledningsnettet til lyktene. Selv i nye biler kan det være mye å hente her.

• Liker 1
Skrevet

Er det den "nye" varianten? Ser de skal ha den inne på den Jula-en jeg var på (Bergen Fyllingsdalen), men da jeg var der hadde de bare den litt enklere sorten som har vært noen år på markedet.
Prisen var jo helt grei da, om det faktisk er denne nye varianten :-)

Skrevet

Har Osram Night breaker plus og er storfornøyd, betalte 160 for 2 h7 pærer.

Bare husk å ikke ta på selve glasset når du monterer, ser at mange klager på at pærene ders ikke varer(uavhengig av merke) å det er pga folk tar på glasset.

Skrevet

Supert Tarzan..2! Hyggelig om du trykker på grønn oppover-pil på svarene som hjalp deg!

Januar333: Hvor fikk du tak i Osram-pæren til 160 kr for to stykker?

Ole

Skrevet

Supert Tarzan..2! Hyggelig om du trykker på grønn oppover-pil på svarene som hjalp deg!

Januar333: Hvor fikk du tak i Osram-pæren til 160 kr for to stykker?

Ole

Var tilbud :)

Skrevet

Du finner Osram Nightbraker til ca den prisen for et par, på ebay. Inklusive frakt.. Akkurat nå fant jeg bare til 170,- men det plumper inn stadig annonser med litt lavere pris. Jeg har handlet H4 i Unlimited-varianten til 120,- for et sett for et par måneder siden. Og vi snakker fremdeles om originalpærer :-)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...