Raggi Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Noen som husker pcliga/pc liga/pc-liga? eit DOS fotballmanagerspil fra ca.92-93 elns! Noen som har det/vet om en plass jeg kan laste det ned?
Loeve Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Kan ikke si jeg husker det nei :/, men jeg husker WFM da, Windows football manager, eller noe i den duren. Knall spill, hvor du på starten av spillet fikk velge mellom standard-stallen til klubben din, eller så kunne du lage deg et eget lag, der de eneste instillingene var navn og posisjon på banen. Aaah, the good old days
Erling E. Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Det husker jeg godt! Det var veldig morsomt i sin tid.
Raggi Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Skrevet 27. oktober 2003 Noen som har det/vet om en plass jeg kan laste det ned? Help Me!! :grine:
Mith Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Husker både WFM og PC liga, men vet ikke hvor det kan lastes ned. : MIMRE SMILIE : Det var tider.
hodesleng Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Noen som har det/vet om en plass jeg kan laste det ned? Help Me!! :grine: Så klar man husker det konge spillet. Og jeg har det på en diskett...
Raggi Skrevet 4. november 2003 Forfatter Skrevet 4. november 2003 Så klar man husker det konge spillet. Og jeg har det på en diskett... kan du pakke det og laste det opp elns? noen andre som kan?
hodesleng Skrevet 4. november 2003 Skrevet 4. november 2003 Så klar man husker det konge spillet. Og jeg har det på en diskett... kan du pakke det og laste det opp elns? noen andre som kan? skal se om jeg finner disketten, er ikke sikker på hvor den er...
trotjo Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Ser at dette er en veldig gammel tråd, men i tilfelle det er noen som ønsker dette spillet så fant jeg siden til han som har laget det. http://home.online.no/~acerock/index.cfm Det var min førjulsgave til alle PC Liga elskere. Enjoy!
oOF Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Bobie Adams. En riktig gullgutt i det spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå