Gå til innhold

Valg av 11" ultrabook - MacBook Air vs. Sony VAIO Pro?


Anbefalte innlegg

256GB/11" MBA med 8GB RAM + i7/1.7GHz: $1279,00 (fra Apple.com)

 

Er det verdt å gå fra i5-prosessor til i7 for $140? Vil i5-versjonen har merkbart lengre batteritid? Er Thunderbolt-utgangen kurant for HDMI-bruk?

 

128GB/11.6" Sony VAIO Pro m/ 8GB RAM + i7/1.8GHz: $1145,00 (Amazon.com)

 

Hvilken maskin ville dere valgt? Primært til jobbrelatert bruk, film, musikk og nett. Er den nylig oppdaterte Retina/Haswell MacBook Pro'n med 8GB + 2.6GHz/i5 til $1399? Kan det tenkes at det kommer en 12"-versjon nå simultant med de andre september-lanseringene?

 

Takk på forhånd.

Endret av krwl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mnja, hvilken jeg ville valgt. Jeg har hatt forskjellig erfaring med Vaio'ene (alt fra kanon til, la meg si de var ikke helt opp til den standarden jeg forventet)

 

Jeg kan ikke svare for batteribruken mellom i5 pg i7, men jeg ville nok valg mba'en. Jeg synes thunderboltutgangen fungerer fint til HDMI bruk, men. Jeg har en MBP ikke en MBA. Vanskelig å si hva Apple kan finne på å slippe, så det tør jeg ikke gjette på. Men i valget mellom de 2 maskinene, så ville jeg valgt air'en. Mest pga erfaringen min med Vaio'ene. (Nb! Det er en stund siden, så det kan godt hende de har forbedret Vaio'en nå)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...