Roar Kneppen Skrevet 10. august 2014 Skrevet 10. august 2014 Tettere på dette vesenet er vel vanskelig å komme. Det utbrente hvite er faktisk mulig å reparere. Hvis du etter å ha isolert ikke får fram konturer ved å dempe lyset og eventuelt øke kontrast så kan du legge til støy for så å blure det ut litt og kanskje til slutt bruke sharpen så får du liv i området. Trengs kanskje litt trening for å få det naturlig, men det går. Jeg har brukt det mye på hvite utbrente fugler og reflekser i vann samt humleromper som lett brenner ut.. Uansett så bør lyset i området dempes. Til høyre har du litt informasjon så der er kloning løsningen. Roar 1
Tallang Skrevet 10. august 2014 Forfatter Skrevet 10. august 2014 Tettere på dette vesenet er vel vanskelig å komme. Det utbrente hvite er faktisk mulig å reparere. Hvis du etter å ha isolert ikke får fram konturer ved å dempe lyset og eventuelt øke kontrast så kan du legge til støy for så å blure det ut litt og kanskje til slutt bruke sharpen så får du liv i området. Trengs kanskje litt trening for å få det naturlig, men det går. Jeg har brukt det mye på hvite utbrente fugler og reflekser i vann samt humleromper som lett brenner ut.. Uansett så bør lyset i området dempes. Til høyre har du litt informasjon så der er kloning løsningen. Roar Takk! Det skal jeg definitivt prøve!
Anbefalte innlegg