Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kjellerlunger


neutrality

Anbefalte innlegg

Hei,

 

har i en lengre periode plagdes med pusten, og legene har bare friskmeldt meg på alle punkt selv om jeg har blitt dårligere.

 

Det har gått ganske lenge men har tilslutt forstått at problemet kommer fra leiligheten jeg bor, en kjeller. Har bodd der i tre år :p

 

Skal dit siste dag i morgen for å hente siste rest av sakene mine, men lungene mine er dårlige og jeg blir trett av den minste anstrengelse og må hvile, føler meg redusert i bevisstheten osv, etter å ha vært der lenge så er det nesten som om jeg puster ut veske fra lungene.

 

Vet ikke hvordan jeg har unngått å sett sammenhengen, men har vært på EKG, røntgen, tatt spirometri, sluttet å røyke, for så å innse det.

 

Er det noen andre som har opplevd kjellerlunger og om det går over? og hvor lenge? er ganske stresset fordi jeg blir udugelig til å gjøre ting pga dette.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Det er jo ikke sikkert det er leiligheten som er problemet. Legene og undersøkelsene viser ikke noe galt, men det er klart noe er galt. Hvordan man skal gå frem vet jeg ikke, men forsøke å bytte lege, og få kommet seg til en spesialist?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...