Gå til innhold

Multicom Xishan W370ST


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :green:
En veninne av meg kjøpte en Multicom Xishan W370ST for ca et år siden.
Nå har hun vært uheldig å ødelagt skjermpanelet på denne...

Hun har hatt denne inne på en lokal "datasjappe". Ifølge dem har de undersøkt på egenhånd å vært i kontakt med Multicom, men det skal ikke være mulig å skaffe nytt panel... Noe jeg synes høres veldig rart ut...

Har enda ikke hatt tid å ta den fra verandre å sjekke hvilket panel som er montert i maskinen.

Noen som har peiling på hvilket panel det er i disse maskinene?

På forrhånd takk!

 

- Yngve

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil nok finne informasjon om skjermen hvis du tar den ifra hverande, men pcen er ihvertfall laget at Clevo og er nok kanskje denne pcen her (er nok nyere men ja)

http://www.clevo.com.tw/en/products/prodinfo_2.asp?productid=405

 

Hvis det ikke går ann å skaffe nytt panel så må dere finne en lignende skjerm fra en ødelagt pc (ebay etc) søk etter nummerene du vil finne på panelet ;)

Noe slikt som dette, kan hende det er lik skjerm, men eg vet ikke

http://www.ebay.com/itm/CLEVO-W370ET-LAPTOP-17-3-LCD-LED-Display-Screen-/161335668773?pt=US_Laptop_Screens_LCD_Panels&hash=item25905af025

 

It is important to check your old screen type. Please match your laptop model and original screen's backlight type, size, Data cable Pin, and Resolution before you purchase this item, because even same laptop models come with more than one type of screens. This item is LED Backlight screen. It will not work in CCFL backlight screen. Please check model numbers and part numbers for compatibility.

 

EDIT:

Hvis det går ann å få bilde via en ekstern skjerm (VGA/HDMI/DVi) så kan du sjekke hva skjermen heter vil eg tro, ved å bruke et program som heter unknow device identifier

http://www.zhangduo.com/udi.html

 

Tiips til å navigere uten å se på skjermen:

* Logge på windows 8; vent til du mener at påloggingskjermen er der, trykk på space, skriv passord

* Flytte vinduer: Windows Key (flagg) + piltastene (flytter programmet over på skjermen)

* Åpne programmer: Windows Key, skriv, trykk enter

 

Lykke til :D

Endret av mathiash98
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et kjapt søk på Ebay viser at du kan få dette panelet fra UK for litt over 600 NOK.

Yessssss :p

LAPTOP LCD SCREEN FOR CHI MEI N173HGE-L11 REV.C1 17.3" Full-HD

Har jeg rett i å tro at dette displayet vill passe?

Det er vel ikke så vanskelig å bytte selv eller få en datasjappe til å gjøre det.

For å si det slik: Ingen "datasjappe" skal i nærheten av denne pc´n så lenge jeg er til...

Spessielt når dem er mere interrisert i å heller selge henne en ny pc istedenfor å finne et nytt panel til denne maskinen.

Du får tolke det som du selv vil :tease:

 

Uansett så takker jeg for alle svar jeg her fått! :) Spessielt mathiash98 som pekte meg i retning produsenten (Clevo). Tusen takk alle sammen :green:

Endret av 88Nightrider
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...