RC1 Skrevet 23. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2003 Jeg har tenkt å sette opp en CS server på en WinXP maskin slik at jeg og noen kamerater kan spille uten å bli drept med en gang :wink: Hvor kan jeg laste ned server software'n? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2003 Snakker vi om 1.5 eller 1.6?? Dedikert eller ikke? Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2003 1.6 Dedikert Har en P3 500Mhz, 384Mb ram, Adsl 1024/256 Skal bare spille 4-5 stykker sammen så det går vel greit... Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 23. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2003 finn ut hva filen heter og let etter den på google. eller prøv www.fileplanet.com , regner med de har den. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2003 Det er jo bare og velge Games--> dedicated server i steam. Da laster det jo den det du trenger automatisk Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 25. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. oktober 2003 Det er jo bare og velge Games--> dedicated server i steam. Da laster det jo den det du trenger automatisk Visste ikke om at Steam hadde den funksjonen Har fått det til nåog det fungerte fint, men serveren blir ikke synlig på lista. Jeg har en dyndns adresse men det funker ikke å taste inn den, man må bruke ip adressen...rart.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå