Gå til innhold

17'' bærbar til Skype og filmer for svigers


Anbefalte innlegg

Svigermor har spurt meg om å finne en ny bærbar pc til henne, da den gamle er gått dukken. Jeg tenkte først det ville være uproblematisk å finne noe som passet hennes bestilling, men det har vært vanskeligere å finne noe rimelig som oppfyller de kravene hun stiller. Jeg håper derfor jeg kan få hjelp her på forumet til å finne noe som passer.

 

Hun skal ikke bruke den bærbare maskinen til stort. I hovedsak Skype og å se filmer. Den trenger med andre ord ikke å være noen kraftmaskin. Samtidig vil hun at den skal ha et godt kamera, god lyd og en stor skjerm; helst 17''. Problemet mitt er at alle bærbare jeg finner som oppfyller kravene hennes også har unødvendig kraftig ytelse, og derav en høyere pris enn jeg føler er nødvendig. Finnes den maskinen jeg leter etter der ute? Det er forresten også en fordel om maskinen kan kjøpes på Lefdal, da hun har en tilgodelapp der, og hvis ikke foretrekker hun en annen fysisk butikk. Om dette ikke finnes skal jeg nok få overtalt henne om å kjøpe på nettet.

 

Edit: Batterilevetid og vekt kan forresten også ofres om det har stor innvirkning på prisen. Laptopen skal kun brukes på ulike steder i stua, så den skal flyttes kort og har alltid mulighet for lading.

 

På forhånd takk for hjelpen

Endret av Illuminaughty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...