Gå til innhold

Kjøpe dress i Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bertoni på Oslo City har mye bra

Nei.

 

Til det budsjettet har du jo ganske vidt spillerom. Jeg ville sett innom hos de beste butikkene i Oslo og. Prøvd til du finner noe du liker. Tips til butikker er f. eks Høyer, Follestad, Steen og Strøm. Ferner, Gunnar Øye, Ragazzi osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

Bertoni på Oslo City har mye bra

Nei.

 

Til det budsjettet har du jo ganske vidt spillerom. Jeg ville sett innom hos de beste butikkene i Oslo og. Prøvd til du finner noe du liker. Tips til butikker er f. eks Høyer, Follestad, Steen og Strøm. Ferner, Gunnar Øye, Ragazzi osv.

 

 

nei vel

Lenke til kommentar

Hei

Jeg skal handle meg en ny fulldress i Oslo.

Jeg har et budsjett på maks kr 10 000.

Hvor og hvilke butikker vil dere anbefale meg å besøke med dette budsjettet?

Tanken er å kjøpe en slim-fit dress.

Takker for seriøse svar!

Lescalier. Ferdig snakket.

 

Ellers er jo Ferner bra også

Lenke til kommentar

Hvor mye haster det? Og hva legger du i fulldress? (skjorte, slips og dress? Dress med vest? Bare dress og bukse)

 

Om det hadde latt seg gjøre, så hadde jeg kanskje ventet til salgene som starter i August/September, og sett på noen Corneliani dresser. Ligger vell på rundt 5500-6000 under salg. "Leader" modellen er ganske slim og moderne, med myke skuldre og i ganske fine stoffer. Kjøp marineblå eller koksgrå.

 

Så hadde jeg vell kanskje brukt de resterende pengene på 1-2 skjorter, et slips eller to, og kanskje sko. Bruker å finne Eton skjorter på salg til rundt 500-800 kr.

 

Om du fortsatt kan vente til høsten, men har lyst på noe unikt, så kjører jo de fleste butikkene målsømdager rundt Oktober. Da får du målsøm fra Corneliani til rundt 10k, og Zegna til noe høyere (regner jeg med).

 

Noen som vet om Gunnar Øye bruker å ha Zegna på salg? Og hvor mye de eventuelt går for da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...