Vortexsurfer Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Har et MSI K7N2 Delta hovedkort, og har litt problemer med å finne ut av hvilke temperaturfølere som er hva. Der er kalt WinBond1, 2 og 3. Hvor på hovedkortet er disse plassert. De fleste programmer viser bare 2 temp målere. Men i MBM5 finner jeg den tredje som er winbond2 og den ligger 5-10 grader over det som blir rapportert som CPU temp. Er det noen som vet hva den er, eller om de blir rapportert feil. Disse viser PCAlert 4 Winbond1 er system temp Winbond3 er CPU temp Men mbm viser også en tredje? Winbond2 er ?
formann Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Jeg tipper den tredje er intern-core temp. I tbred og barton så er det en innebygget tempsensor, og det er sikkert denne du leser av.
Vortexsurfer Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Skrevet 23. oktober 2003 Kan den ligge noe høyere i temperatur en vanlig avlesning fra hovedkort? Den kjører nå stabilt på 52C men når jeg kjører CPU-Burn-in i en halvtimes tid kommer den opp i ca 70C. Er det noen som vet hva "kjøretemperatur bør ligge på", denne viser opptil 10-20C høyere enn den andre CPU sensoren
[email protected] Skrevet 24. oktober 2003 Skrevet 24. oktober 2003 Jeg kjøpte meg et nytt abit kv7 hovedkort for 2dager siden. Standard viste den sys temp på 70C... :lol: Det er bare sensoren som er på bærtur! Jeg ringte produsenten. Så jeg tipper du har samme problemet.... Etter overclocking viser den 102C , Og alle skjønner at det ikke kan stemme )))
Vortexsurfer Skrevet 26. oktober 2003 Forfatter Skrevet 26. oktober 2003 Får iallefall håpe det. Har nå gjort alt for å få den ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå