Gå til innhold

Hjelp til morrowind og fs2004


Anbefalte innlegg

1. Sliter med å få fs2004 til å funke. Etter innstallasjon setter jeg i playdisc som er disc 4 og starter, men får bare feilmelding som sier " sett inn disk 4 i stasjon ...", hva er galt?. Ja, jeg har originalcder og jeg har også prøvd reinnstallasjon av både operativsystem og drivere. Noen som vet hva dette kan skyldes?.

 

Hadde tenkt å starte det via alcohol 120%, da jeg kopierer disken inn på hd og starter via en virtuell stasjon, men kopibeskyttelsen er safedisc 2.90.40 som jeg ikke har på min nåværende versjon av alcohol. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i denne?, eventuelt en no cd crack. Dette ble på kanten men jeg har originalen og kan lovlig kopiere mine egne cder.

 

2. Morrowind. Er det noen som vet hvem som trener deg 100 i enchant?

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2) Er ingen som kan trene deg til 100 i enchanting, men det finnes vel det som kan trene deg opptil en 50-60 tror jeg, etter det så må du nok bruke skillen MYE for å trene den opp til 100 selv! Så lenge du har høy nok Intellignece (er vel intelligence som går på enchant?) så er det vel ikke så altfor vanskelig skulle jeg tro, men sinnsvakt mye timer vil vel gå med til det uansett!

 

Have fun :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...