Gå til innhold

Godt kjøp? Komplett Gamer i30 - Crazy Edition


Anbefalte innlegg

God dag, godtfolk!

 

Skal kjøpe meg ny PC og har bestemt meg for å gå for stasjonær denne gangen. Budsjettet mitt ligger på rundt 8k og maskinen skal primært brukes til gaming (World of warcraft). Kom over følgende tilbud fra Komplett.no:

 

https://www.komplett.no/komplett-gamer-i30-crazy-edition/10788#!tab:extra

 

Hva sier dere om denne? Bra deal dette her, eller?? Kom med deres kompetente, innsiktsfulle, gode råd og tips.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den kommer til å dra WoW uten problemer. Savner bare en stor lagringsdisk, men det koster vel ikke så mye å kjøpe ved siden av, og er noe av det enkleste å sette inn i en maskin.

 

Obligatorisk 'bygg selv'-kommentar, men ok deal. De kjører den dealen ganske ofte, virker det som.

Lenke til kommentar

 

Hmm ja, det hadde kanskje vært greit med litt mer plass når du nevner det. Er ikke så kyndig at jeg begir meg ut på å snekre det sammen selv! ;S Får man forresten samme 3-års garanti om man velger å bygge selv?

Man har jo garanti uansett, Også 5 år reklamasjonsrett :)

 

Joda, men du har ikke muligheten til å sende inn hele pcen på samme måte som du får med et ferdigbygg fra komplett. Du MÅ feilsøke selv, og sende inn relevante deler såvidt meg bekjent.

 

Hvis noe fusker på en ferdigbygd fra komplett så er det bare å sende hele sjiten og de fiksern.

Lenke til kommentar

 

 

Hmm ja, det hadde kanskje vært greit med litt mer plass når du nevner det. Er ikke så kyndig at jeg begir meg ut på å snekre det sammen selv! ;S Får man forresten samme 3-års garanti om man velger å bygge selv?

Man har jo garanti uansett, Også 5 år reklamasjonsrett :)

 

Joda, men du har ikke muligheten til å sende inn hele pcen på samme måte som du får med et ferdigbygg fra komplett. Du MÅ feilsøke selv, og sende inn relevante deler såvidt meg bekjent.

 

Hvis noe fusker på en ferdigbygd fra komplett så er det bare å sende hele sjiten og de fiksern.

 

Du må feilsøke selv ja, Men om du bestille ferdigbygd tar det sikkert 3 uker å få fikset ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

Hmm ja, det hadde kanskje vært greit med litt mer plass når du nevner det. Er ikke så kyndig at jeg begir meg ut på å snekre det sammen selv! ;S Får man forresten samme 3-års garanti om man velger å bygge selv?

Man har jo garanti uansett, Også 5 år reklamasjonsrett :)

 

Joda, men du har ikke muligheten til å sende inn hele pcen på samme måte som du får med et ferdigbygg fra komplett. Du MÅ feilsøke selv, og sende inn relevante deler såvidt meg bekjent.

 

Hvis noe fusker på en ferdigbygd fra komplett så er det bare å sende hele sjiten og de fiksern.

 

Du må feilsøke selv ja, Men om du bestille ferdigbygd tar det sikkert 3 uker å få fikset ;)

 

Jeg for min del synes dette blir for mye hassle, og den ventetiden bryr meg ikke stort sånnsett. Men, folk er forskjellige og TS får nesten ta det valget selv.

 

TS: Jeg kjøpte denne modellen fra komplett med en del modifiseringer, og til den prisen der er det jo et godt kjøp ihvertfall :) Hvis du har muligheten, bytt ut ssd med en 840 evo fra samsung på 250gig, det er det definitivt verdt.

Lenke til kommentar

Takker for svar! God hjelp :D

Forøvrig, jeg kan bygge data selv, men valgte denne gangen (kjøpte for ca. 1 måned siden) å bruke et ferdigbygg fra komplett nettopp pga denne 3 års garantien. Likte før å drive med knoting med maskinvare osv, da jeg synes det var kult og lærerikt, men i mine eldre dager har det falt bort litt, og sånnsett så er det jo strålende å kjøpe et ferdigbygg med garanti.

 

Og HVIS du har muligheten kunne det jo vært lurt å kjøpe en litt vassere cpu. Ikke det at du kommer til å trenge det, men det er jo noe som kunne gjort det hele litt skarpere + en oppgradering av ssd. Men uansett, den pakken der til 8000 er et godt kjøp. :)

Endret av fiskerdigg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...