superman Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Hei Skal kjøpe vannkjøling, har funnet ett godt oppsett. Men vet ikke hvilke slanger jeg skal bruke. Dr må kunne bøyes litt, men ikke gi etter over tid. Er det noen som forslag til hvilke slanger jeg skal kjøpe? Takk på forhånd
KimNK Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Tygon slanga e gode. Fleksible og bøygelige, men dei e dyre though.. Btw, Det er et eige emne for vannkjøing her :wink:
Kjellis Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 De beste og mest fleksible er slanger laget av silikon. PVC-slangene er stivere og kan lettfå "knekk" når en bøyer dem!
superman Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Skrevet 20. oktober 2003 Tygon slanga e gode. Fleksible og bøygelige, men dei e dyre though..Btw, Det er et eige emne for vannkjøing her :wink: Jau, var en venn av meg som postet her (han visste ikke at jeg var logget inn). Står også vannkjøling i signaturen min... Personlig har jeg opplevd at hvis Tygon slangene henger i buer nedover, blir de lett smalere slik at lite vann kommer igjennom. Er faktisk litt for myke
Ueland Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Som skrevet ovenfor så har vi en egen kategori for vannkjøling, kategorien annet om hardware er for annet om hardware
Anbefalte innlegg