Gå til innhold

Chrome eller Halo?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke spillt verken Chrome eller Halo (PC), men etter det jeg har hørt er ikke Chrome noe særlig. Hvis du ikke har prøvd Halo før vil nok dette være det beste kjøpet.

 

(det eneste du bør være obs på er at det per i dag er en del folk som klager på ytelsen i Halo. Du må belage deg på å spille det i relativt lav oppløsning (1024*768) uten FSAA og AF)

Lenke til kommentar

Ifølge review i PC Gamer er Chrome et skikkelig jallaspill med veldig pen grafikk. Det fikk 53%, Halo fikk 91%. Hovedkritikken er ufeilbarlige enemies. Man kan ligge i gresset og sikte på en fiende på flere hundre meters hold, for plutselig å bli poppa midt i hodet av nevnte enemy med pistol. De virker også å være synske, og peprer døra du kommer inn gjennom bare du stikker en pixel av nesa di gjennom døra. Uansett om de "egentlig ikke kan se deg". Skygger går ikke an å gjemme seg i.

Det står også at fiendene kan poppe kviser i ansiktet ditt på 100 meters avstand med pistolene sine. Det er et evig quicksave-helvete.

"Door whooshes open, bullets come from all directions, you die before you have time to repeat your sins. Repeat, until you've died in the same room 15 times and suffer flashbacks every time you blink."

 

Du kan vandre ensom i åpent terreng, sikker på at ingen er i nærheten, for plutselig å høre *THUD*, dau.

 

Rekylen i våpnene er altfor overdrevet, og man ender stort sett opp å pepre masse hull i tomlufta når man sikter på noen, mens alle fiendene er dødelig treffsikre (urettferdig AI er grusomt i en FPS).

 

Anbefaler HALO 1000000 ganger foran Chrome. Don't buy into the hype!

Vet det er blitt hypa over flere år, men sluttproduktet er faktisk horribelt, tro det eller ei. Og nei, denne anmeldelsen er ikke skrevet av en FPS-noob, men av mannen som er regna som FPS-eksperten på teamet.

Lenke til kommentar

Kjøp Max Payne 2 og evt Halo, gi beng i Chrome. De to førstnevnte er solide spill (setter imidlertid Max to-tre hakk høyere enn Halo).

 

Chrome har jeg kun spilt demoen av. Inntrykket mitt, samt det jeg har lest på nett, tyder på at spillet er veldig pent men har ekstremt middelmådig fps-gameplay forøvrig. Gjesp, mao.

Lenke til kommentar

Synes egerntlig alle er bra.

 

Chrome - Har bra grafikk og er ganske morsomt ingen tvil, men selve spillet blir litt tynnt. Hi tech wolfenstein aktig kanskje?

 

Halo -Har nokk action, grafikken og lyden er god, spillbarhet og varighet gir det du forventer av denne type spill.

 

Max Payne 2 - Vil jeg si har lite nytt å komme med, men det er flere ting som gjør det veldig bra, litt mere vektlag på realistisk kamp og skade. Det innvolverer bredt spekter våpen og ubevepnet kampstil.

 

Har bare prøvd demoene til Chrome og Halo.

Lenke til kommentar

Når du kjøper disse spillene er ikke det pga singelplayer, men for multiplayer delen, der de begge briljerer. Chrome har bedre grafikk (etter min mening) enn Halo og mye bedre lyd, men Chrome sliter med skikkelig dårlige maps og kjedelige våpen/kjøretøy. Halo multiplayer er genialt, men ikke uten feil. Blant annet den alt for gode pistolen, jalla styring på flya og hva skjer med folka når de kaster granater??? Beina står stille, men folka beveger på seg!

Alt i alt trekker nok Halo det lengste strået, men ble overrasket over Chrome.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...