privatistK Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Hei! Jeg logget i dag inn for å se om min eksamenskarakter er kommet. De har oppdatert siden, men der karakteren skal stå er det bare skrevet "avlagt". Betyr dette at jeg har strøket? Eller betyr dette at det vil komme karakter Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 At du har avlagt eksamen, betyr bare at de har bekreftet at du var tilstede og tok eksamen. Da vil du få karakteren snart. Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg avla 4 eksamener i vår og står bare "avlagt" på 3 av de. Betyr dette at den ene eksamenen på en eller annen måte ikke er registrert eller vil det bli videre oppdatert? Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Med mindre det står "ikke bestått", så har man generelt ingenting å frykte. Det tar litt tid å sensurere eksamener, og å sette "avlagt" er bare deres måte å bekrefte at ting er i orden administrativt sett. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 19. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2014 Sensur på eksamener ligger vel på alt i mellom 3 - 6 uker avhengig av hvilken type eksamen det er(?) Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Noen privatister som har fått karakterer idag? Lenke til kommentar
privatistK Skrevet 20. juni 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Ja, mine kom i går. Var da siste fellessensur falt også så regner med at de blir publisert fortløpende Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 Min karakter kom i går. Lenke til kommentar
emwa Skrevet 20. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2014 -Ikke kommet. -Akershus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå