Gå til innhold

Sharp GX20 - Unlocking ?

eblth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å kjøpe Sharp GX20 i London, men hvis ikke de har uten binding til Vodafone, kan jeg få unlocka den her hjemme?

Hos en svindyr repratør til 500 kr eller noe sånt må jo gå... Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kort og greit: Nei.

Dessuten kreves det at du har bostedsadresse i England og engelsk bankkonto før du kan kjøpe en mobil med binding her.

Skrevet
Kort og greit: Nei.

Dessuten kreves det at du har bostedsadresse i England og engelsk bankkonto før du kan kjøpe en mobil med binding her.

Går det ikke an da å kjøpe den i England, hvis ikke jeg finner en butikk der som selger den uten binding? :shrug:

Hvis ikke får jeg vel bare bestille over internett...

Noen som har noen bra sider med telefonen uten binding?

Skrevet

Ingen her som selger GX20 i butikk uten binding :-)

Den koster rundt 4500,- uten binding på webshopper. Pluss på 25% toll i tillegg, så ender du opp med en rimelig høy pris... :-)

Skrevet

Den koster rundt 4500,- uten binding på webshopper. Pluss på 25% toll i tillegg, så ender du opp med en rimelig høy pris... :-)

:o :o :o :o :o :o

Så vi er oppe i over 5000kr???? :o :cry::( For noe driiit! :grumpy::grumpy:

Billigste webshopper da? Eller noe fra Tyskland?

Skrevet

Er det ikke bare for avsender å sende den som GIFT ? Så slipper man tollen, veit at dette ofte er gjort for dvdfilmer og cd'er i alle fall. Og hvis tlf ikke finns i Norge har jo ikke tollvesenet noen papirer på hva den er verdt ?

Skrevet

Joda, å sende som gift funker fint. Har selv brukt den metoden et par ganger, men er ikke mange webshopper som vil gjøre det.

Med litt papir-arbeid kan man få trekt av tysk moms også (rundt 15% tror jeg..).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...