Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, skal bygge PC også har jeg alltid hatt lyst til 800D, men det har gått ut av produksjon derfor utrolig vanskelig å få tak i, har sett på eventuelt 750D og om det er grei størrelse til å bygge i det med feks custom vannkjøling osv, ikke særlig lyst på 900D grunnet størrelse og liker da heller utseende på 750D og 800D bedre.

 

Men kan være interessert i å kjøpe brukt også, men noen som har eller som vet hvor man kanskje kan få tak i et? dette kabinettet betyr alt!

 

Takker så mye for svar!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei, skal bygge PC også har jeg alltid hatt lyst til 800D, men det har gått ut av produksjon derfor utrolig vanskelig å få tak i, har sett på eventuelt 750D og om det er grei størrelse til å bygge i det med feks custom vannkjøling osv, ikke særlig lyst på 900D grunnet størrelse og liker da heller utseende på 750D og 800D bedre.

 

Men kan være interessert i å kjøpe brukt også, men noen som har eller som vet hvor man kanskje kan få tak i et? dette kabinettet betyr alt!

 

Takker så mye for svar!

 

Jeg vil ikke anbefale deg å kjøpe et Corsair - kabinett som er ute av produksjon. Selv brukte jeg mye penger på Corsair Obsidian 750D (den forrige versjonen) og er for all del fornøyd med det. Problemet som har oppstått etter at det gikk ut av produksjon, er at flere harddiskholdere har gått i oppløsning. Corsair tilbyr ikke nye fra deres webshop. Per nå er jeg nødt til å feste SSD'er og harddisker med borrelås, noe jeg ikke synes er optimalt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...