Gå til innhold

ze4417


deo123

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte meg akkurat et ze4417. Jeg oppgraderte fra en ze4404 som er en Celeron 2,0 Ghz maskin med halvparten så mye minne. Jeg byttet primært fordi maskinen var treg, og vifta gikk hvert 10. minutt, og maskinen var VELDIG VELDIG varm konstant, selv ved bare lett internset surfing.

 

 

ze4417 er en helt annen historie. Ved vanlig bruk går ikke viften i det hele tatt, jeg har ikke klart å få den til å gå enda, ved normal bruk, installasjon av programmer etc.

 

Jeg har enda ikke hørt noe til den irriterende lyden fra vifta eller komponentene i maskinen som andre har skrevet om i forumet, denne maskinen er nesten totalt lydløs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg kjøpte den på Expert, men jeg vil nok anbefale å kjøpe den på telehuset som har den til samme pris, de er mye proffere på service og support mener jeg.

 

jeg spiller av dvd filmer (Star Wars episode 2) på laveste klokke hastighet, ca 550mhz, med et cpu forbruk på omlag 25-35% helt uten hakking og uten at kjølevifta starter. Vifta har forøverig to hastigheter, og er veldig stille.

 

 

stort pluss til maskina pga. firewire, 512mb ram, rask cpu og innebygget floppy!

 

Anbefales.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...