Lucifer 666 Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 Hvordan begrenser jeg tilgangen "gjesten" har i WinXP? Kan bare bytte bilde og aktivere/deaktivere kontoen i innstillingene...
Admin'c Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Du oppretter tilatelser og gjør at gjesten har minimale tilatelser
Lucifer 666 Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Skrevet 20. oktober 2003 Når jeg høyreklikker en mappe->Egenskaper->Deling så kan jeg ikke trykke på "Gjør denne mappen privat". Den er "skravert". Noen som vet hvorfor den er det??
finfyr Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Bra spørsmål. Slik er det hos meg og. Jeg vil også kunne gjøre slik at "Gjester" ikke kan se i alle mappene mine. Kjipern å måtte flytte alt jeg ikke vil dele til Mine Dokumenter liksom.. Noen som kan hjelpe?
TCi Skrevet 26. oktober 2003 Skrevet 26. oktober 2003 Bare mapper som er brukerens sine kan gjøres privat, dvs. mine dokumenter osv... Vet dessverre ikke hvorfor. Men det finnes mange programmer som kan sette passord på mapper som du ikke ønsker andre skal inn på.
finfyr Skrevet 27. oktober 2003 Skrevet 27. oktober 2003 Latterlig at den funksjonen ligger inne da, om det kun er Mine Doks liksom.. Men hvilke program gjør samme nytten, men kun når noen andre er logget på? Takk!
xcomiii Skrevet 28. oktober 2003 Skrevet 28. oktober 2003 Tools - Folder Options - View -Advances settings - Ta vekk krysset for "Use simple file sharing".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå