[Protus] Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 Si meg, når i f..en ble det planlagt å implementere PCI express i Opteron ? Har ikke lest noe som helst om det, og jeg leser nyheter på hw.no hver dag.
DesertGlow Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Skrevet 19. oktober 2003 "]Si meg, når i f..en ble det planlagt å implementere PCI express i Opteron ? Har ikke lest noe som helst om det, og jeg leser nyheter på hw.no hver dag. PCI Express blir ikke implementert i Opteron, men Opteron har Hyper Transport-kanaler som kommer til å bli brukt til dette.
[Protus] Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 Ok. Da må hk-produsentene i så fall koble en PCI express-bridge til denne HT-kanalen. Si meg, hvor hentet du denne infoen ? Bare lurte altså.
DesertGlow Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Skrevet 19. oktober 2003 "]Ok. Da må hk-produsentene i så fall koble en PCI express-bridge til denne HT-kanalen. Si meg, hvor hentet du denne infoen ? Bare lurte altså. Hvor jeg hentet den infoen? Om HT-kanalene? Det finnes over alt på nettet og info fra AMD.
snorreh Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Dessverre var det ikke mye glede vi fikk av å gå over til DDR400 fremfor DDR333 fordi timingen på disse modulene var langt dårligere enn det som DDR333-modulene klarte. Resultatet var at vi tidvis opplevde et ytelsestap ved å bruke DDR400 fremfor DDR333. Hvilke modeller av Corsairs DDR333 og DDR400 brukte dere i testen og hvor mye bedre var timingen på DDR333-modulene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå