staljin Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 Fikk netop Charlig fra NGT. Lurer på om jeg må være i passive mode i DC++ eller jeg kan kjøre active mode? Takker Staljin
dostojevski Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 Sett opp NAT riktig så kan du kjøre aktiv. Husker ikker hvilken port du skal videresende lokalt, men det finner du i dokumentasjonen til DC++. Hvis du har Netopia router skal du kunne logge inn på denne via telnet til 10.0.0.1 med bruker "admin" og passord "noway". Vet ikke om det funker med nyere modeller. Søk i forumet etter andre tråder om temaet (NGT/NAT), det har vært oppe mange ganger før.
staljin Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Skrevet 17. oktober 2003 Har Netopia routeren, og 0 peiling på den. Hvordan kan jeg konfigurere den. Er på jobb nå har ikke tid å søke i forumet. Takker Staljin
the_lynx Skrevet 17. oktober 2003 Skrevet 17. oktober 2003 http://www.relativt.net/ er siden som kan hjelpe deg.
staljin Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Skrevet 17. oktober 2003 Takker. Får se om det er det samme model jeg har fått når jeg kommer hjem. Staljin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå