Gå til innhold

Spørsmål om Wind Waker på eShop.


Anbefalte innlegg

Er snart en ny WiiU eier, da jeg har funnet ut at jeg skal kjøpe en pga flere spill som jeg kunne tenkt er nå ute, og enda flere gode spill er på vei.

 

Men da kommer spørsmålet om hvilken WiiU pakke jeg skal skaffe, og det blir enten wind waker pakken eller mario kart pakken som er jakket billigere.

 

Men da lurer jeg på. Hvor mye koster Wind Waker HD fra eShop?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men du får ingen nedlastingskode før 31. august til det gratis spillet,

Det får du om du registrerer koden på nintendo UK. Fikk mitt extra spill med en gang.

 

Edit, jeg må virkelig lære meg å lese alle commentsa før ejg kommenterer xD

Endret av Gintoki
Lenke til kommentar

Fikk Mario Kart 8 i posten i dag! Gjorde som tidligere anbefalt og registrerte koden via Club Nintendo UK, men fikk aldri noe kode i retur. Andre som har opplevd dette?

Du må trykke på banneren som kommer opp hvor det står at du er kvalifisert til er gratis spill. Så velger du spillet og da kommer koden opp

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Fikk Mario Kart 8 i posten i dag! Gjorde som tidligere anbefalt og registrerte koden via Club Nintendo UK, men fikk aldri noe kode i retur. Andre som har opplevd dette?

Du må trykke på banneren som kommer opp hvor det står at du er kvalifisert til er gratis spill. Så velger du spillet og da kommer koden opp

 

Se der ja! Da blir det Wind Waker kos i kveld, takk skal du ha! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

Men du får ingen nedlastingskode før 31. august til det gratis spillet,

Det får du om du registrerer koden på nintendo UK. Fikk mitt extra spill med en gang.

 

Edit, jeg må virkelig lære meg å lese alle commentsa før ejg kommenterer xD

 

 

Care to elaborate?

 

Sendte selv inn via den norske siden, og synes det er litt sært at det skal ta SÅ lang tid.

Kan jeg bare lage meg konto på Nintendo UK (Club Nintendo), eller logger jeg bare inn på Nintendo UK-siden uten å ha Club Nintendo, for så å skrive inn koden?

 

Edit: Etter litt om og men så klarte jeg det selv.

Gikk inn på club-nintendo for UK. Registrerte meg som UK Citizen.

Skrev så inn Mario Kart 8 PINen, ventet 5min. Fikk så banneren opp på hovedsiden min der det sto at jeg kunne få et gratis spill.

Valgte Pikmin 3, fikk koden asap.

 

Takk! :)

Endret av dmbardal
Lenke til kommentar

 

 

Men du får ingen nedlastingskode før 31. august til det gratis spillet,

Det får du om du registrerer koden på nintendo UK. Fikk mitt extra spill med en gang.

 

Edit, jeg må virkelig lære meg å lese alle commentsa før ejg kommenterer xD

 

 

Care to elaborate?

 

Sendte selv inn via den norske siden, og synes det er litt sært at det skal ta SÅ lang tid.

Kan jeg bare lage meg konto på Nintendo UK (Club Nintendo), eller logger jeg bare inn på Nintendo UK-siden uten å ha Club Nintendo, for så å skrive inn koden?

 

Edit: Etter litt om og men så klarte jeg det selv.

Gikk inn på club-nintendo for UK. Registrerte meg som UK Citizen.

Skrev så inn Mario Kart 8 PINen, ventet 5min. Fikk så banneren opp på hovedsiden min der det sto at jeg kunne få et gratis spill.

Valgte Pikmin 3, fikk koden asap.

 

Takk! :)

 

 

Sorry for en litt forvirrende respons :p Men bra du fikk det til :p

 

Men jeg håper at jeg dobler min kode siden jeg registrerte den på den norske siden, så skal bli artig å se om jeg får den spillkoden på nytt i slutten av august :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...