Gå til innhold

posten glemte å sende ut hente lapp


Anbefalte innlegg

lurer på om det er noen andre enn meg som har opplevt at posten har glemt å sende ut hente lapp på pakker. har nettopp opplevet det kontaktet 3dfxcool i da og fikk sporingsnr av dem over telefon. fikk det på mail rett etter eg bestillte varene men eg fikk et totalhavari på maskinen og mista alle e-postene deriblant mailen med sporings nummeret. tok det ikke så tungt iog med at posten sender ut hentelapper når varen kommer. så eg venta i ca 1 uke og ingen lapp så glemte eg ut hele greia til i går da eg ringte 3dfxcool, og fikk sporing nummer over telefonen gikk så i posten samme dag for å hente pakken, men da var pakken retur sendt. men eg sa til de at eg ikke hadde mottatt noen hentelapp men de sa at de hadde sendt 2 stk men det kan jo umuligt stemme. har sånn post i butikk greie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er jo ikke greit at posten roter eg betaler jo for tjenesten, og da skal eg jo forvente at eg får det eg betaler for.

dessuten så kan jo det at varer blir sendt i retur føre til at folk blir svartelista hos de enkelte nettbutikker. detter er jo spesielt irreterende når du er en ærlig kunde og har alle intensjoner om å betale for varen.

eg blir bare så forbanna på at vi gang på gang må ta til takke med slurv og dårlig service. det skal ikke være på den måten, skulle eg gjort ting på den måten når eg er på jobb så hadde eg ikke hatt jobb så veldig lenge eg blir så fa*ns kanon sint på sånne bedrifter/folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...