Gå til innhold

enkelt musikkprogram?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Cubasis er jo knall, men det fordrer at du har noe som kan lage lyden. koster ca. 1500 buks...

Har du imidlertid litt mere cash, er Reason absolutt midt i blinken. Det er utrolig, men det krever litt pepp i pc'en din, men jeg regner med alle som poster her har det... :smile:

sjekk ut reason på http://www.propellerheads.se

Skrevet

takker for gode svar!

jeg får lete litt rundt, og prøve noen trial versjoner for å se om jeg finner noe som passer for meg.

Jeg har et 3D prosjekt jeg vil lage musikk til, og da både tekno action musikk og rolig mer instrumental stemningsfull musikk, jeg regner med det siste blir det vanskeligste, spesielt siden jeg kan lite fra før!

Skrevet

mens vi ennå snakker om dette, finnes det noen bra progz til å lage Trance/HardHouse i ? enten noe man bruker keyboard til, eller ferdig sampla shit (som ikke da heter e-jay)

Housey

Skrevet

Fruity Loops er vel et ganske greit no frills program, som passer bra for house etc. Ellers ville jeg selvfølgelig anbefale Logic Audio, hehe ...

Skrevet

XL versjonen av Sonar følger det vel bare noen ekstra samplecder og effekter/instrumenter, bonus liksom. Jeg hadde ikke giddet å betale ekstra for det (smak og behag). Logic Audio 5 kommer opp i underkant av 10.000 forresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...