Gå til innhold

SAMSUNG, kvalitet eller oppskrytt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, kvaliteten på Samsung sine mobiler er veldig bra. De har en streng sikkerhetskontroll og stresser heller ikke om å være først ute med det siste (f.eks bluetooth, mms osv). Du kan trygt kjøpe en Samsung.

 

Nei, men hvordan vet du dette? Og du, har du forresten peil pä hvordan nye E100 kommer til ä bli? Bra? När kommer den??

Lenke til kommentar
Samsung har sannsynligvis den laveste feilraten av alle mobilene. Leste en artikkel i Mobil at hver enkel telefon ble testet manuelt av asiatiske babes.

 

:lol: ha ha, sikkert!! show me that article :wink:

 

Det stemmer faktisk. Har hatt gleden av å være på en av fabrikkene deres. Der sitter det koreanske arbeidere og tester hver enkelt telefon for hånd (for det meste kvinner). Og denne fabrikken produserer over 50 millioner mobiltelefoner årlig....

Lenke til kommentar
Samsung har sannsynligvis den laveste feilraten av alle mobilene. Leste en artikkel i Mobil at hver enkel telefon ble testet manuelt av asiatiske babes.

 

:lol: ha ha' date=' sikkert!! show me that article :wink:[/quote']

 

Det stemmer faktisk. Har hatt gleden av å være på en av fabrikkene deres. Der sitter det koreanske arbeidere og tester hver enkelt telefon for hånd (for det meste kvinner). Og denne fabrikken produserer over 50 millioner mobiltelefoner årlig...

 

Kan og ønsker heller ikke å kommentere fremtidige modeller spesifikt. Jobber ikke for Samsung, men har sett hele line-up'en for første halvår 2004. De kommer med mange spennende mobiler, bl.a med motorisert flipp.

Lenke til kommentar
Samsung har sannsynligvis den laveste feilraten av alle mobilene. Leste en artikkel i Mobil at hver enkel telefon ble testet manuelt av asiatiske babes.

 

:lol: ha ha' date=' sikkert!! show me that article :wink:[/quote']

 

Det stemmer faktisk. Har hatt gleden av å være på en av fabrikkene deres. Der sitter det koreanske arbeidere og tester hver enkelt telefon for hånd (for det meste kvinner). Og denne fabrikken produserer over 50 millioner mobiltelefoner årlig...

 

Kan og ønsker heller ikke å kommentere fremtidige modeller spesifikt. Jobber ikke for Samsung, men har sett hele line-up'en for første halvår 2004. De kommer med mange spennende mobiler, bl.a med motorisert flipp.

 

Men E100 er jo ingen fremtidig modell, det ligger masse spec om den pä nettet, den er jo like om hjörnet!! Men kan du kanskje svare pä om det kommer noen modeller den närmeste tiden som er like liten eller mindre enn S300? Har du samsung telefon selv forresten?? hvilken isäfall?

 

Og tester telefonene, pä hvilken mäte, bare starter den og slär den av igjen da eller??

Lenke til kommentar
Samsung har sannsynligvis den laveste feilraten av alle mobilene. Leste en artikkel i Mobil at hver enkel telefon ble testet manuelt av asiatiske babes.

 

:lol: ha ha, sikkert!! show me that article :wink:

 

Det stemmer faktisk. Har hatt gleden av å være på en av fabrikkene deres. Der sitter det koreanske arbeidere og tester hver enkelt telefon for hånd (for det meste kvinner). Og denne fabrikken produserer over 50 millioner mobiltelefoner årlig....

 

Med andre ord du jobber i bladet Mobil og skrev den artikkelen? Var de alle likre lekre som Sung Hi Lee eller?

Lenke til kommentar

Nei, jobber heller ikke i Mobil. Var ikke på fabrikken for å se på jenter, var mer interessert i hvordan produksjonen foregikk. E100 er enkelt og greit en videreføring av T100. E100 har MMS og har også bedre skjerm.

 

Vi testet ikke telefonene som kommer første halvår neste år, vi prøvde dem bare litt. Siden det var production samples så er de langt fra ferdig utviklet. På flere av modellene var menystyringen også på koreansk.

Lenke til kommentar
Nei, jobber heller ikke i Mobil. Var ikke på fabrikken for å se på jenter, var mer interessert i hvordan produksjonen foregikk. E100 er enkelt og greit en videreføring av T100. E100 har MMS og har også bedre skjerm.

 

Vi testet ikke telefonene som kommer første halvår neste år, vi prøvde dem bare litt. Siden det var production samples så er de langt fra ferdig utviklet. På flere av modellene var menystyringen også på koreansk.

 

Hvordan produksjonen foregikk?`Og du jobber ikke for Samsung?? Jobber du pä det kontoret som stär for Samsung Norge da```??

E100 komemr ikke i förste halvär neste är, men i december, sä det sä.

Men hvilken mobil har du?

Har du kjennskap til Samsung S500? (ja, S500 og ikke S300)

Er den bra?

Lenke til kommentar

Helt fra jeg fikk min første mobil har jeg byttet mobil ofte (sånn etter 2-3 mnd), for det var alltid noe jeg var misfornøyd med. Men nå har jeg Samsung S300M...den dekker det jeg trenger...ikke angret kjøpet en eneste gang. Uten tvil det merket jeg er mest fornøyd med (har vært innom mange). Når jeg skal bytte igjen en gang (for tlf. varer jo ikke evig...tror jeg da :) ...) så bytter jeg garantert til en annen samsung. Hadde vært kjekt med en mobil uten utvendig antenne...er det eneste jeg ville endra utseende messig på s300m. Mulig en E700 blir min neste tlf...må bare teste den først...vet ikke om jeg har bruk for en mobil med kamera....mms er ikke akkurat den type melding som blir sendt kjappest...de gangene jeg har prøvd tar det en evighet....

Lenke til kommentar
Ikke tvil om at Samsung er kvalitet. Vil sammenligne dem med Toyota. Ikke akkurat de mest spennende og nyskapende produktene, men gode telefoner for dem som ikke er spesielt opptatt av teknologi.

 

 

Men disse "kvalitets-rykteen", hva er de basert pä??

aAntall TLF pä rep, det blir feil, for de selger ikke like mye som resten!!

og du: Ikke spesielt opptatt av teknologi??

Samsung er da ikke därlig pä teknologi!!

Beste skjermer som finnes, beste kamerafunksjonalitet. Men kvalitet`?? hmmm...näja!

Lenke til kommentar

ikke produsere et ordentelig Norsk mobilblad? Vi har jo INGEN!

Svenskene har jo et topp et,"Mobil"(som jeg er aktiv leser)

Men man kan jo bli lei av og lese svensk,og det er jo tross alt ikke alt som angår oss i Mobil da..Tilogmed DASNKENE har,MObil det også forøvrig,men det e rikke i Norge..

Lenke til kommentar
ikke produsere et ordentelig Norsk mobilblad? Vi har jo INGEN!

Svenskene har jo et topp et,"Mobil"(som jeg er aktiv leser)

Men man kan jo bli lei av og lese svensk,og det er jo tross alt ikke alt som angår oss i Mobil da..Tilogmed DASNKENE har,MObil det også forøvrig,men det e rikke i Norge..

 

Er da rimelig sikker på at det finnes et slikt blad i Norge også, har nu lest i et norsk mobil blad flere ganger. Jeg mener det heter Mobil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...