Gå til innhold

Administrator Passord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har WinXP Home Norsk, og er lei av at andre folk på LAN booter pc'n min

i sikkermodus og logger seg ppå som adminisrtator. Hvordan/hvor kan jeg lage passord til denne brukeren? Har søkt på forumet men finner ingenting. Håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontrollpanel->ytelse og vedlikehold->Administrative verktøy->datamaskinbehandling->lokale brukere og grupper->brukere->høyre klikk administrator->angi passord

(dette ble et djevelsk bra svar. mitt innlegg nr 666)

Skrevet

hmmz.. når jeg tenker etter litt, så er det nok stor sansynlighet for at du selv må være logget inn som administrator når du skal gjøre dette.. :)

Skrevet

Ja den seksjonen magler. Jeg er logget på som en bruker med alle rettigheter. Fortsatt kan jeg ikke finne den seksjonen. Er det en annen måte å sette administratorpassord? Må jeg inn i sikkermodus som administrator og deretter sette passord?

Skrevet

W00T? Du kan da logge inn som administrator uten å boote i sikkerhetsmodus! Men du må velge bort den infernalskt ekkle innloggings skjermen da. . .

Skrevet
W00T? Du kan da logge inn som administrator uten å boote i sikkerhetsmodus! Men du må velge bort den infernalskt ekkle innloggings skjermen da. . .

Det er nu bare å trykke ctrl-alt-del (du er amatør hvis du trykker ctrl-alt-delete)

Den skjermen er ikke ekkel den er kuul. Spesielt hvis du bytter det med en Carmen Electra Innlogginsk skjerm

http://www.themexp.org/view_info.php?id=3227

Skrevet
Æsj det gikk ikke i sikkermodus heller :( . Fortsatt kan jeg ikke se den seksjonen. Hva skal jeg gjøre?

Jeg trenger ikke være innlogget som brukeren Administrator for å se denne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...