Gå til innhold

hjelp til ny klesstil


Anbefalte innlegg

Hei, har aldri brydd meg om hvordan jeg ser ut eller hva jeg har på meg og jeg har funnet ut at nå er det på tide å kanskje gjøre noen forandringer. Men siden jeg aldri har brydd meg ser jeg ikke hva som er fint og ikke. Lurte om noen kunne sende meg link til bokser og t-skjorter som matcher? Hadde vært supert å få litt tips fra andre :)

 

Helst ikke til priser over 600 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skrev denne for en stund siden.

 

http://preppysition.tumblr.com/clothing101men

 

Siden den gang har jeg beveget meg mer i retning streetwear og litt vekk fra menswear, men det kan jo kanskje være til hjelp.

 

e: dersom du bare er ute etter bukser og t-skjorter ville jeg bare kjøpt grå og mørkeblå t-skjorter uten trykk (HM til ca. 70 kr) og rådenimbukser (f.eks. Cheap Monday til ca. 500 kr)

 

e2: rådenim er altså bukser som ikke er vasket/behandlet. De er alltid en svært mørk blå.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Skrev denne for en stund siden.

 

http://preppysition.tumblr.com/clothing101men

 

Siden den gang har jeg beveget meg mer i retning streetwear og litt vekk fra menswear, men det kan jo kanskje være til hjelp.

 

e: dersom du bare er ute etter bukser og t-skjorter ville jeg bare kjøpt grå og mørkeblå t-skjorter uten trykk (HM til ca. 70 kr) og rådenimbukser (f.eks. Cheap Monday til ca. 500 kr)

 

e2: rådenim er altså bukser som ikke er vasket/behandlet. De er alltid en svært mørk blå.

kjønte ikke helt hva du mente med råd 2, og sunes kanskje at helt slette skjorter blir skedelige, bør de ikke ha lomme eller noe som gjør den litt finere enn en helt vanlige skjorte?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Ærlig talt, gå i hva du vil. Dersom du synes helt ensfargede gensere er kjedelige, kjøp noe med print på. Det er dog ikke særlig populært her, og det er nok en stil man vokser ifra når man blir litt eldre. Spør du om råd her får du fort tips som strider helt imot en klesstil du faktisk føler deg komfortabel i, så igjen, gå i det du synes passer deg best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...