nutini Skrevet 5. juni 2014 Skrevet 5. juni 2014 Hei. Ser mer ut som om den er på vei hjem Godt portrett av den lille krabaten...forresten prøvde du å kysse den,det skal visst være populært? Arvid. 1
Roar Kneppen Skrevet 5. juni 2014 Skrevet 5. juni 2014 Den ser fotografen rett i aua. Er'n i angrepsmodus??? God skarphet gir gode detaljer og farger. Du kunne kanskje hvis du hadde husket på det tatt med litt mer foran i selve eksponeringen for da hadde du hatt nok foran til å få vekk det som var uskarpt og fortsatt hatt nok skarpt i front her. "Uskarpt både foran og bak er en uting," sa de gamle fotografer, "uskarpheten hører bakgrunnen til." Men de ordene er nok glemt i våre dager ser jeg stadig eksempler på. Roar 1
Torhild Jansen Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Skrevet 5. juni 2014 Den ser fotografen rett i aua. Er'n i angrepsmodus??? God skarphet gir gode detaljer og farger. Du kunne kanskje hvis du hadde husket på det tatt med litt mer foran i selve eksponeringen for da hadde du hatt nok foran til å få vekk det som var uskarpt og fortsatt hatt nok skarpt i front her. "Uskarpt både foran og bak er en uting," sa de gamle fotografer, "uskarpheten hører bakgrunnen til." Men de ordene er nok glemt i våre dager ser jeg stadig eksempler på. Roar Tusen takk for en lærerik kommentar - det setter jeg pris på, har lært noe nyttig av deg i dag
Torhild Jansen Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Skrevet 5. juni 2014 Hei. Ser mer ut som om den er på vei hjem Godt portrett av den lille krabaten...forresten prøvde du å kysse den,det skal visst være populært? Arvid. Takk skal du ha - et kyss forvandler frosken til prins - men jeg tok ikke sjansen
Anbefalte innlegg