Gå til innhold

Samsung Galaxy Tab 10.1 Melding om feil på SIM-kort


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Samsung Galaxy Tab 10.1 som jeg får opp en melding om å sette inn SIM-kort. Dette på tross av at det sitter SIM-kort i slotten. Jeg har forsøkt med flere SIM-kort, men samme meldingen kommer.

 

Jeg har tatt en fabrikk-restart, men uten hell. Er det noen som har en teori om hva problemet er? Å levere den til reparasjon koster mer enn en ny, så det blir ikke aktuelt. Alt annet virker forøvrig som det skal.

 

Det kan være dårlig kontakt i SIM-kortleseren, men ut i fra slitesporene på SIM-kortet ser det ut til at alle kontaktene får kontakt. Jeg ser at andre sliter med samme problemet, men ingen har noen fornuftig løsning. Håpet er at noen her kan gi mg ett tips.

 

På forrhånd takk.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den utenfor reklamasjon? Jeg mener at nettbrett bør vare i i vesentlig mer enn to år, så da har du fem års reklamasjonsrett. Du vil ikke få reklamasjon om du har "mishandlet" produktet (les: utsatt for fukt).

Skrevet

Brettet har en liten ripe på baksiden, ellers ser det nytt ut. Problemet er at jeg husker ikke hvor jeg kjøpte det. Får gå en runde på kontoutskriftene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...