Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med adaptive Led får vi anta at bilen ikke har havnet på museum, men tilhører world. Ekstra poeng for ikke å ha forsøkt å viske ut speilbildet av fotograf. Tøff bil.

 

Den kjørte rundt i hallen, ja. ;) Men i motsetning til el-bilhovedstaden Oslo skaper dette oppsikt blant tyskere der, hehe. Jeg hadde prøvekjørt den tidligere her i Oslo og likte tøffe materialer i interiøret (og lukten!), men også utvendig kan jeg like en del detaljer som front- og baklys. Selvsagt visket jeg meg ikke bort, men jeg må medgi at jeg endret littegran posisjon før jeg trykket på utløseren slik at min refleksjon ikke er plassert hvor det hadde vært forstyrrende.

Lenke til kommentar

Ok, nå så jeg at det er en el-bil, produsert i Leipzig. Og om noen år blir den sikkert flyttet fra Welt over til Museum. Så fremtiden er nok elektrisk. Kanskje i kombinasjon med en forbrenningsmotor til å lade opp batteri. I Oslo er den kanskje blitt vanlig på veiene allerede.

Lenke til kommentar

Ok, nå så jeg at det er en el-bil, produsert i Leipzig. Og om noen år blir den sikkert flyttet fra Welt over til Museum. Så fremtiden er nok elektrisk. Kanskje i kombinasjon med en forbrenningsmotor til å lade opp batteri. I Oslo er den kanskje blitt vanlig på veiene allerede.

 

Yepp. Og i3 finnes t.o.m. med rekkeviddeforlenger (en liten generator ombord som går på bensin og lader batteriet), men da mister man alle skattefordelene som finnes til el-biler i Norge per dags dato.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...