Yippee Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 Trenger gode tips til et ryggekamera med god kvalitet og et godt bilde! skal stå på en suv. Takker!
Morgens Skrevet 21. mai 2014 Skrevet 21. mai 2014 http://www.dinside.no/928584/1-biltema-er-testens-vinner Dinside.no har testet.
methosmen Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Hvis du har skjerm i bilen fra før som du kan koble kamera opp til er det en hel haug å velge mellom. Sony sin CCD brikke har fått mye skryt. Kan kjøpes på ebay evt. se på google. Jeg kommer i tillegg til å kjøpe et system for å få på plass dynamiske ryggelinjer.
Yippee Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Skrevet 22. mai 2014 Den testen over er jo bare møkk. de sammenligner med clas ohlson og Jula, er klart den fra biltema er bedre da.. Men fremdeles sikkert bare møkk alle 3... Det har jeg ikke, men koster vel ikke all verden på ebay? 1
methosmen Skrevet 22. mai 2014 Skrevet 22. mai 2014 Den testen over er jo bare møkk. de sammenligner med clas ohlson og Jula, er klart den fra biltema er bedre da.. Men fremdeles sikkert bare møkk alle 3... Det har jeg ikke, men koster vel ikke all verden på ebay? Skjermer koster ikke all verden nei. Det klart beste er selvsagt at det er integrert i dashbordet. Selv skal jeg bygge inn en Nexus 7 (perfekt fit i mange biler som har rom til dobbel DIN stereoanlegg) slik han i denne tråden har begynt på. En brukt Nexus 7 kan fåes for rundt 1000-lappen nå. Med litt investert tid så får man et utrolig bra audio/video system i bilen.
Yippee Skrevet 22. mai 2014 Forfatter Skrevet 22. mai 2014 Takk for info! har et bra system bilen, men kjører 1-din alpine spiller. får se om jeg oppgraderer til noe større etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå