harald_ Skrevet 13. oktober 2003 Skrevet 13. oktober 2003 Noen som veit hvordan man kan skrive noe etter all koden, for eksempel copyrights to m3gSe|v 2003, og gjøre så det ikke blir vist når du leser siden i IE eller opera etc. men bare når du leser koden? Mener jeg har sett dette et sted
P@rm@nn Skrevet 13. oktober 2003 Skrevet 13. oktober 2003 Det finnes sikkert en tag som gjør dette, men du kan også gjøre det på min "jalla" måte. Om du bare skriver < forran og > etter det du vil ha skult så vil det ikke vises. Browseren vil tenke at det er sikkert en tag den ikke kjenner til, så droppe å vise den. Edit; Lite eksempel <Coppyrigth P@rm@nn, les og lær av koden, men ikke kopier den uten å spør meg først> Og dette passer vel kansje best under Web-design? Edit2; Jeg skrev i sted " © ......." Dette funket faktisk ikke. Funker derimot om du skriver coppyrigth, men da må du selv finne ut hvordan det skrives rett :wink:
Blib Skrevet 13. oktober 2003 Skrevet 13. oktober 2003 Legg till en kommentar: <!-- Her skriver du en kommentar, som kun kan sees i source -->
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå