Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

ECT Behandling


DanielP

Anbefalte innlegg

Behandleren min her på psyken og psykologen min mener jeg er kandidat for å motta ECT behandling, dette er blitt bekreftet med psykiater. Er det noen som har personlig erfaring med dette mot Alvorlig depresjon og kronisk suicidalitet? Vil veldig gjerne høre meninger og inspill

 

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Behandleren min her på psyken og psykologen min mener jeg er kandidat for å motta ECT behandling, dette er blitt bekreftet med psykiater. Er det noen som har personlig erfaring med dette mot Alvorlig depresjon og kronisk suicidalitet? Vil veldig gjerne høre meninger og inspill

 

Mvh

Har sjøl mottatt 12 behandlinger, etter eget ønske, for flere år siden. Gjorde hverken fra eller til, egentlig, bortsett fra at det var godt med litt oppmerksomhet.. Mulig jeg hadde feil diagnose (moderat depresjon, kan lett forveksles med generell ulykkelighet,?). Syns ikke det er noe å være redd for å prøve. Selve prosessen er uten ubehag, bortsett fra et lite nålestikk. Man er littegranne groggy når man våkner opp. Og sulten. Da står det mat og kaffe og venter på en i "stua". Pluss litt sosialt samvær.

Traff flere som hadde nytte av det på A-hus. Noen sa til og med at de ikke hadde klart seg uten. Hyggelig personale vare det også:-) Du må hilse dem fra meg:-)

Endret av hebbelilla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...