fy_pokkers Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Hvis tallene dine er riktige angående flere kriminelle handlinger utført av afroamerikanere o.l, så tror jeg ikke du/"vi" hadde vært noe bedre selv(hvis vi går ut i fra at de faktisk ER annerledes i væremåte), hvis det var vi som var utsatt for konstant rasisme ifra alle retninger. (Dette kan kanskje leses/oppfattes helt feil, men dere skjønner muligens hva jeg mener )
Thlom Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 åååh, kom på ett glittrende sitat fra Traffic, skal se om jeg finner det.
fy_pokkers Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Et par sitater som noen av oss kan tenke litt over: "Den største utfordringen vi møter er også den største muligheten. Kan vi oppfylle Amerikas løfte ved å omfavne alle innbyggere av alle raser? Kan vi bli ett Amerika i det 21. århundre?? Penger kan ikke kjøpe dette målet, makt kan ikke tvinge det, teknologi kan ikke skape det.. Dette er noe som bare kan komme fra menneskelig ånd." [President Bill Clinton, 1997] "En nasjon som fortsetter år etter år å bruke mer penger på militært forsvar enn på programmer for sosialsamfunnets oppløftning er på vei mot åndelig død." [Martin Luther King, Jr., 1967]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå