Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hva kom dere opp i?


Anbefalte innlegg

Jeg er litt nysgjerrig på hva dere andre her kom opp i til skriftlig eksamen (VGS). Gjerne skriv en kommentar på om du er fornøyd eller ikke og hva slags karakter du satser.

 

Jeg går i VG3. Jeg kom opp i norsk HM (selvfølgelig), kjemi 2 og r2. Jeg er helt passe fornøyd. Jeg satser 5 på eksamene.

Endret av matte geek
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

I fjor kom jeg opp i Norsk (4), Matematikk R2 (5), Fysikk 2 (5) og Norskmuntlig (5).

 

I vg2 kom jeg opp i Spansk 2 (2).............

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Hei!

Jeg går VG2 og kom opp i Spansk 2!

Er egentlig godt fornøyd. Håpet på R1 skriftlig eller Spansk 2 skriftlig. Håpet på å unngå muntlig!

Satser på 5 jeg også, men tror sjansene for 5 hadde vært større om jeg kom opp i R1, men men :)

 

Lykke til, alle sammen :)

 

Jeg tror du får noe mellom stryk og 3. Det er jalla sensorer.

 

Det er heller aldri vanlig at folk kommer opp i muntlig da det koster mer penger.

Endret av Bruker-182691
Lenke til kommentar

 

Hei!

Jeg går VG2 og kom opp i Spansk 2!

Er egentlig godt fornøyd. Håpet på R1 skriftlig eller Spansk 2 skriftlig. Håpet på å unngå muntlig!

Satser på 5 jeg også, men tror sjansene for 5 hadde vært større om jeg kom opp i R1, men men :)

 

Lykke til, alle sammen :)

 

Jeg tror du får noe mellom stryk og 3. Det er jalla sensorer.

 

Det er heller aldri vanlig at folk kommer opp i muntlig da det koster mer penger.

 

Wow. Tusen takk. Du vet vel alt om mine spanskkunnskaper, så ja. Er vel bare å belage seg på en dritt karakter.

Takk for oppmuntringa, dude! :)

Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576

Går i VG1, kom ikke opp i noe skriftlig. :) :) Håper veldig på at jeg slipper muntlig og, vet ikke om det er større sjanse for å komme opp i muntlig enn å ikke komme opp i det :hm: :hm:

Lenke til kommentar

Går i VG1, kom ikke opp i noe skriftlig. :) :) Håper veldig på at jeg slipper muntlig og, vet ikke om det er større sjanse for å komme opp i muntlig enn å ikke komme opp i det :hm: :hm:

Det er 20 % sannsynlighet for å komme opp i vg1, enten det er muntlig eller skriftlig. Derfor er det større sannsynlighet for å ikke komme opp. Kom heller ikke opp i skriftlig, så satser på å ikke komme opp i muntlig heller. :)

Endret av Meridies
Lenke til kommentar

 

Hei!

Jeg går VG2 og kom opp i Spansk 2!

Er egentlig godt fornøyd. Håpet på R1 skriftlig eller Spansk 2 skriftlig. Håpet på å unngå muntlig!

Satser på 5 jeg også, men tror sjansene for 5 hadde vært større om jeg kom opp i R1, men men :)

 

Lykke til, alle sammen :)

 

Jeg tror du får noe mellom stryk og 3. Det er jalla sensorer.

Naa, jeg fikk 5 i tysk muntlig i 3. klasse, på arket til sensor sto det 6/5 med en sirkel rundt 5-tallet, fikk så vidt 4 i standpunkt, antar det skyldes at læreren "glemte" å rette siste tentamen for at den ikke skulle trekke meg ned.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

 

 

Hei!

Jeg går VG2 og kom opp i Spansk 2!

Er egentlig godt fornøyd. Håpet på R1 skriftlig eller Spansk 2 skriftlig. Håpet på å unngå muntlig!

Satser på 5 jeg også, men tror sjansene for 5 hadde vært større om jeg kom opp i R1, men men :)

 

Lykke til, alle sammen :)

 

Jeg tror du får noe mellom stryk og 3. Det er jalla sensorer.

 

Det er heller aldri vanlig at folk kommer opp i muntlig da det koster mer penger.

 

Wow. Tusen takk. Du vet vel alt om mine spanskkunnskaper, så ja. Er vel bare å belage seg på en dritt karakter.

Takk for oppmuntringa, dude! :)

 

 

Jeg er ikke en dude, jeg er en doge. #hard2tame

 

 

Hei!

Jeg går VG2 og kom opp i Spansk 2!

Er egentlig godt fornøyd. Håpet på R1 skriftlig eller Spansk 2 skriftlig. Håpet på å unngå muntlig!

Satser på 5 jeg også, men tror sjansene for 5 hadde vært større om jeg kom opp i R1, men men :)

 

Lykke til, alle sammen :)

 

Jeg tror du får noe mellom stryk og 3. Det er jalla sensorer.

Naa, jeg fikk 5 i tysk muntlig i 3. klasse, på arket til sensor sto det 6/5 med en sirkel rundt 5-tallet, fikk så vidt 4 i standpunkt, antar det skyldes at læreren "glemte" å rette siste tentamen for at den ikke skulle trekke meg ned.

 

 

Det er ikke de samme sensorene i tysk og spansk, med mindre de spanske har slutta å rotte seg sammen er det fortsatt like vanskelig å få riktig karakter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...