Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av nettbrett, skal brukes til skolebruk.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Asus TF701 3990,-

Kjører Android. Har selv TF101 (Første som kom ut) og har vært fornøyd med den. Bruker den selv nå, 3 år senere til skolebruk.

Hvis du kun trenger å ha med nettbrettet kan tastaturet taes av.

13 timers 720p filmavspilling på nettbrettet, og 4 timer 720p i tastaturet (Tall fra Asus)

På mitt TF101 ble det reklamert med 10 timer + 8 timer, og for mitt bruk lader jeg denne 1 til 2 ganger i uken.

 

Eventuelt kommer også Asus Transformer Book Duet TD300. Hybrid pc med Windows 8.1 og Android 4.2.2.

Her vil du komme nærmere en PC (men selvfølgelig mulighet til å kun bruke selve nettbrettet), men batteritiden er jo også langt dårligere.

Startpris på 599 dollar, så denne vil nok bli noe dyrere enn TF701

 

På starten av denne videoen viser Asus frem TD300

Endret av KongenLars
Lenke til kommentar

Kan absolutt anbefale Surface 2

Dette kjører RT versjonen av Windows.

Helt genialt til skolebruk, du får med Office pakken, godt tastatur å skrive på, god batteritid

Og gode funksjoner for å jobbe med flere ting samtidig, kan dele skjermen opp i 3 deler slik at du kan lese på en del og notere på en annen.

 

Bruker mitt veldig mye i møter og kurs, da er det kjekt å bruke One Note, med one note har jeg notatene tilgjengelig overalt, mobil, pc nettbrett osv.

 

Støtten bak på Surface 2 gjør at man får en god arbeidsstilling for å jobbe.

 

http://www.elkjop.no/product/data/nettbrett/MSSURF232GB/microsoft-surface-2-10-6-nettbrett-wi-fi

 

Tastatur får du alt ifra 7-800 kr og oppover

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...