hanssennord Skrevet 11. mai 2014 Skrevet 11. mai 2014 Hei godtfolk! Har i det siste vært plaget med passaten min. Måtte skifte caliper på venstre side(bak), samt bremseskive og klosser begge sider bak. Da jeg monterte dette igjen funket bilen fint de første 25-30 milene. Deretter bynte det å komme en skikkelig stygg hyle lyd i lav hastighet(i takt med farten). Fant da ut at caliperen på høyre side kanskje ikke hadde klart å bli presset sammen når jeg monterte? Kjente at hjulet var mye tregere å dreie rundt i forhold til venstre side.Skiftet caliperen, og bilen klarte seg fint i nye 30 mil........... Nå er altså den satans lyden tilbake igjen?Noen som har opplevd dette før? Har hørt at noen mener det kan være hovedbremsesylinderen? Mvh, Hanssennord
bIsk0p Skrevet 11. mai 2014 Skrevet 11. mai 2014 Hvordan byttet du bremsene? Tok du av kaliperen og koblet fra bremseslangen?
hanssennord Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Skrevet 11. mai 2014 Hvordan byttet du bremsene? Tok du av kaliperen og koblet fra bremseslangen? Ikke på den siden som caliperen ikke ble byttet på nei? Men det ble gjort gjort når jeg byttet caliperen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå