Gå til innhold

samordna opptak og dokumentasjon


Ember

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg trengte ikke sende inn følgeskejma på grunn av at jeg har elektronisk vitnemål.

 

Men på siden til samordna opptak, under dokumentasjon, står det noen punkter man skal krysse av på, og nederst i hjørnet står det: send søknad.

 

Er det noen som har peiling på hva dette betyr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel der du svarer på om du skal sende inn følgeskjema? Vanskelig når du ikke skriver hva du skal krysse av på. Har du ingen ting å ettersende (førstegangstjeneste, studiepoeng, folkehøyskole) så er det bare å svare nei og sende inn.

Lenke til kommentar

Det er vel der du svarer på om du skal sende inn følgeskjema? Vanskelig når du ikke skriver hva du skal krysse av på. Har du ingen ting å ettersende (førstegangstjeneste, studiepoeng, folkehøyskole) så er det bare å svare nei og sende inn.

Hei!

 

Det står at jeg har 2 folkehøgskolepoeng der fra før av, også skal jeg krysse av ja eller nei på om jeg har ekstra dokumentasjon jeg skal sende inn. Øverst står det noe info om følgeskjema. Jeg trykte på "send søknad" og fikk beskjed om at søknaden min var endret.

 

Jeg forstår ikke helt hva denne endringen er eller hvorfor samordna opptak ikke opplyser om at man skal "sende søknad" på nettet. Når man ikke trenger sende inn følgeskjema. Kanskje det ikke var noe poeng i å "sende søknad" i det hele tatt.

 

Jeg regner med du kanskje har tilgang til samme side, hvis du søker i år også?

Lenke til kommentar

Ja, jeg har tilgang, men tok meg ikke bryet med å logge inn. Hvis du har fått to poeng allerede, så er den siden kun for de som skulle endre informasjonen. Hvis man for eksempel ikke får de 60 studiepoengene som man kanskje har oppgitt at man skal sende inn dokumentasjon på. Så nei, det er ikke nødvendig å sende på nytt hvis man ikke har noe å legge til følgeskjemaet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...