Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Okei, kjapt spørsmål .. en gutt utbrettet "følelsene" sine for meg i fylla, etter at jeg sa mine.. og han sa kanskje litt mer enn det han pleier. Ting som egentlig virket realistiske, men jeg har trodd at han bare har lekt med meg ,så jeg trakk meg unna før dette. Men han gjorde tydeligvis ikke det. Nå er han bare kjempe kald og oppfører seg rart. Jeg klarer ikke å gi han oppmerksomhet fordi jeg er så redd.. Vet ikke hva jeg skal gjøre .. Innrømte først for meg selv idag at jeg er forelsket i han. Er redd for at han bare skal se rart på meg, og si at han ikke mente det. Har brent meg på dette før. Hva tror dere?



Anonymous poster hash: 38bb3...3d2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Okei, kjapt spørsmål .. en gutt utbrettet "følelsene" sine for meg i fylla, etter at jeg sa mine.. og han sa kanskje litt mer enn det han pleier. Ting som egentlig virket realistiske, men jeg har trodd at han bare har lekt med meg ,så jeg trakk meg unna før dette. Men han gjorde tydeligvis ikke det. Nå er han bare kjempe kald og oppfører seg rart. Jeg klarer ikke å gi han oppmerksomhet fordi jeg er så redd.. Vet ikke hva jeg skal gjøre .. Innrømte først for meg selv idag at jeg er forelsket i han. Er redd for at han bare skal se rart på meg, og si at han ikke mente det. Har brent meg på dette før. Hva tror dere?

 

Anonymous poster hash: 38bb3...3d2

 

Så du liker han, og han liker deg tilbake?

 

Si at du liker han, bli sammen, ferdig.

Lenke til kommentar

10 bucks says at det i morgen kommer et svar hvor det står noe som "var på kino sammen i dag, kysset og begge er kjempeforelsket, jeg er så lykkelig, var ikke noe problem!"

 

Hvorfor stille spørsmål her innen når man er litt usikker? det er en del av gamet, du skal ikke få hjelp til alle situasjoner i livet, hvordan skal du klare å takle situasjoner hvor du ikke har en gjeng jomfruer og 3 single mødre på et forum å vende deg til?

 

Svaret er opplagt, snakk med han. "den som intet våger, intet vinner", du har brent deg før, drit i det, brenn deg igjen, eneste måten.....hvis man ikke klarer å bli hjerteknust en gang el to ila livet og komme over det ja da burde man vurdere å holde på med noe annet all together.... du er da et sterkt menneske for svingende



Anonymous poster hash: b62cb...af7
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva var det som fikk deg til å tro at han ønsket bare å leke med deg?

 

Og er det veldig rart at han ikke lengre er varm synes du? Forstår du hvorfor han kanskje kommer til å bare se rart på deg?

 

At du er et brent barn burde heller egentlig ikke bety all verden, for vi alle har brent oss på en eller annen måte vel. Det man kan spørre seg da, er hva brenner man for og hvor mange broer er det ønskelig å brenne da?

 

Også innrømte du ikke for deg selv før i går at du er forelsket? Hva som gjorde det da? Er det det å behandle andre som dritt og skape størst mulig avstand og dårligst mulig stemning som fikk deg til å innse hvordan følelser du har? Eller ved å hale ut og strekke strikken lengst mulig for å se når den eventuelt ryker? Er det slik som dette du liker og foretrekker å ha det? Det er da du blir forelsket og lykkelig?

 

Ble masse spørsmål nå, men jeg har vel egentlig bare ett til.. Hva er det med deg, TS..?

Endret av Vatjusi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trådstarter her. Tydeligvis syntes de fleste av dere at jeg er helt tåpelig fordi jeg stilte dette spørsmålet. Men noeng ganger så blir man veldig forvirret og da er det greit å få litt tanker ut! Dere har så rett, og jeg er glad for at jeg fikk litt ting i perspektiv.

 

Greia er at jeg har ikke følt sånn jeg gjør nå på lenge.. Og det er vel det som skremmer meg mest. Er veldig uvant. Spesielt når denne gutten etter at han har fortalt meg dette virker helt kald og totalt uinteressert . Håper noen har forståelse for at jeg ikke bare kjører helt på da? Ting er ganske mer kompliserte enn hva jeg har skrevet her. Jeg går på folkehøyskole, min siste uke nå.

 

Det som fikk meg til å skjønne at jeg virkelig var interessert i han, var vel fordi jeg begynte å legge merke til at jeg hele tiden ble bevisst på hvor han var osv..dette er en gutt som ikke har problemer med å få jenter.. Han har fått seg masse her på skolen, og jeg så på han som en veldig "player" om man kan si det på den måten.. Jeg ble utrolig nok nyskerrig på han når han begynte å vise masse interesse (noe som jeg trodde var spill hele tiden) .. Noe som han påstod det ikke var i fylla. Dette innlegget ble kjempe langt og håpløst. Dette har holdt på i et halvt år.

 

Er ferdig nå snart og tror jeg bare skal legge hele gutten på "hylla". Det er bare bortkastet tid når han er sånn han er. Hvis han virkelig var interessert ville han vist det. Takk for alle svar.

 

Anonymous poster hash: 38bb3...3d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange gutter er slik bare, dessverre… Plutselig fordufter dem uten å si noe som helst. Er der selv, og forstår absolutt ingenting. Alt var tilsynelatende bra på "datene" våre, og plutselig snur han bare ryggen til og jeg hører ikke en jævla shit fra han. :( Ganske kjipt, men gå videre du.



Anonymous poster hash: b5016...5f4
Lenke til kommentar

Hva er problemet med at mennesker blir kald i blant egentlig?

Selv så har jeg vært ute en vinternatt før og har nok levd største delen av voksenlivet mitt på skyggesiden av livet/samfunnet. På grunn av det så har det blitt en del av hvordan jeg er og hva jeg synes er kaldt. Jeg har heller ingen problemer med å forholde meg til andre kalde mennesker. Kanskje til og med først da, kunne vi ha klart å havne på en viss bølgelengde.

Så jeg kan relatere delvis til hva hun der damen synger om.. The cold never bothered me anyway.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...