Gå til innhold

Droneflyger


Anbefalte innlegg

Hei. Vurderer å bli drone flyger i militæret da jeg liker joysticks, elektronikk, teknologi og radiostyrte leker svært godt. Dette er noe jeg kunne tenkt meg å gjøre, men det ser sykt vanskelig ut. Lurer om noen har erfaring om dette. Har selv ett leke fly stående hjemme, som jeg ikke har brukt siden jeg var 12. Fikk det aldri til å fly, styrtet bare og måtte kjøpe nye vinger støtt.. Ble så dyrt så siden den tid har det bare stått på hyllen

 

Kriteriene for å komme inn var at man skulle ha kjørt modell fly før. Lurer om dette flyet fra Niko telles som ett modell fly eller om det er et leketøy.(Ligger bilde i vedlegg) Hvis ikke tror jeg ikke jeg har mulighet til å bli drone-flyger.

post-321974-0-81652000-1399151139_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor har du tenkt å tjenestegjøre, og hva har du tenkt å gjøre som droneflyger?

 

Etisk totalt forkastelig hvis du alvorlig talt planlegger å være droneflyger i type amerikanske flyvåpenet. Du burde vite de dreper mange sivile.

Spørs hva man skal gjøre..

http://www.nrk.no/nordnytt/snart-kan-du-bli-dronepilot-1.11635427

 

Kanskje bedre å gå her, da kan jeg gjøre forskning med flyene.

Vet ikke hva jeg skal gjøre, synes bare det virket interessant

Lenke til kommentar

Mener å huske KavEsk i 2.Bn har en MUAS-tropp, sist jeg sjekka står MUAS for "Multi-Mission Unmanned Aerial System" Vet ikke hva kriteriene for å komme inn er, men det kan jo være noe å sjekke ut :hm:

Har du noen stikk ord på hva jeg kan søke på? leita litt men fant bare videoer fra KavEsk

Lenke til kommentar

 

Mener å huske KavEsk i 2.Bn har en MUAS-tropp, sist jeg sjekka står MUAS for "Multi-Mission Unmanned Aerial System" Vet ikke hva kriteriene for å komme inn er, men det kan jo være noe å sjekke ut :hm:

Har du noen stikk ord på hva jeg kan søke på? leita litt men fant bare videoer fra KavEsk

 

Har ikke peiling, prøv å snakke med noen fra 2.Bn kanskje

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...