Gå til innhold

Kanskje hjelpe en dame med å sette opp webside. Pris?


Anbefalte innlegg

Jeg antar at hun skal ha en enkel infoside, tror det er snakk om et lite foretak som driver med yoga-kurs. Planen min er å finne en gratis template og gjøre tilpasninger. Beholder navn/link til vedkommende som laget templaten. Tar bare betalt for å legge inn tekst og bilder, kanskje noen små endringer på CSS.

 

Hvor mye kan jeg ta betalt? Jeg vet at det er lite info, men jeg har ikke diskutert med henne ennå. Antar at hun vil ha en omtrentlig pris når jeg tar kontakt.

 

Jeg er ikke "fagmann", jeg har bare lest meg litt opp på nettet selv. Det blir som sagt hovedsaklig å legge inn innhold, lite koding. Tror ikke det blir snakk om noe funksjonalitet utover å gjøre tekst og bilder tilgjengelig. Jeg kjenner henne ikke, har bare et familiemedlem som går på yoga-kurs hos henne. Så prisen blir ikke veldig påvirket av hvem hun er. Antar at dette må holdes relativt billig for at hun skal være interessert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir du kontaktpersonen når siden skal endres også?

Hvor lang tid ser du for deg å bruke på dette?

 

Selv hadde jeg gjort det gratis, men regningene må betales.

Betaler hun for den eventuelle adressen og har skaffet dette på forhånd?

 

Om jeg blir kontaktperson vet jeg ikke. Enten har hun domene/serverplass eller så må hun skaffe dette.

 

Gratis er helt utelukket. Jeg har ingenting å hente på det.

Lenke til kommentar

Vel, som du sier, du er ikke fagmann. Se her for utgangspunkt om du vil: minstelønn m.m.

Gratis template bør ikke koste noe selvsagt, men arbeidet ville jeg tatt på timen. Få betaling for 1-2 timer som minimum visst det tar mindre tid. Det er vanlig for de fleste bedrifter.

 

Eller finn en fin og rund sum som du kan slenge ut med en gang: 500, 700, 1000. Spørs på mengde og hvor mye hun trenger å få det gjort. Bli for all del ikke dyr.

Lenke til kommentar

Bli for all del ikke dyr.

Fordi? Må ikke være redd for å ta seg betalt. I værste fall får man "nei takk" og så slipper man å tenke mer på det.

 

En viktig ting du må ta med i beregninga er endringer på nettsiden som skal gjøres i etterkant. Enten om hun betaler deg for å gjøre dette eller om du tar betalt for å lære henne opp i gjøre endringer.

Endret av uGn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...