Gå til innhold

Nvidia GTX 860M Kepler/Maxwell.


Anbefalte innlegg

Hei!

Sendte mail til multicom for å spørre om Xishan W355S (Clevo rebrand) hadde Maxwell eller Kepler-versjon av Nvidia GTX 860M. Fikk til svar at de hadde Maxwell-versjonen (yter ca 10% bedre enn Kepler!).

 

Noen som kan bekrefte (evt. har meninger om) at dette stemmer? Hørte rykter om at MXM-skjermkort/evt. de i større laptoper kom til å være Kepler. Var bare interessert i høre forumets uttalelser før evt. kjøp! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så, du spør oss om vi kan bekrefte det som Mutlicom sier?

 

Etter det jeg har fått med meg, tror jeg både 860M "Kelpler" og 880M "Maxwell" bruker samme MXM kort?

Skjønner at det høres rart ut! Resonnementet bak spørsmålet er nok at jeg tenkte det kunne være vekslende hvor mye hver enkelt selger kjenner til (som i andre forretninger. I vanlige elektronikkbutikker kan det i alle fall være veldig varierende).

 

Multicom-maskinene er jo også Clevo rebrands og det kan tenkes at noen har kjennskap til hva som kan/blir puttet inn i disse.

 

Sist, men ikke minst kunne det tenkes at noen hadde kjennskap til om det var Kepler eller Maxwell 860M (evt. begge utg.) som produseres for MXM-formfaktoren (som brukes i Clevo/Multicommaskiner.)

 

 

 

 

Å bekrefte er kanskje ikke riktig ut, men hvis det hadde hørtes riv ruskende gæli ut hadde kanskje noen kunnet gi lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...