Aido Skrevet 12. oktober 2003 Skrevet 12. oktober 2003 Jeg sliter med store problemer med en router som restarter seg et par ganger i minuttet. Etter at den har restartet seg går det noen sekunder før M2 led'n lyser. (indikates that the unit is defective). Så står den noen nye sekunder før den på nytt restarter seg. I nettverket kjører jeg DHCP server. Dette er ufattelig irriterende. Har ellers liten peiling på nettverk og slikt. Jeg vet ikke om det har noen sammenheng, men på freedom firewallen som jeg kjører på PC'n blocker kontinuerlig følgende: udp 0.0.0.0 68(Bootstrap Protocol Client, DHCP) 255.255.255.255 67(Bootstrap Protocol Server, DHCP) 12.10.2003 21:21:07 Jeg aner ikke hva det er.. Hjelp..
robgar Skrevet 12. oktober 2003 Skrevet 12. oktober 2003 Jeg hvet ingenting jeg heller men det ser ut som det er routeren, prøv å la den slippe igjennom firewalen en gang men ikke hør på meg om sant, jeg hvet null og niks
PoleCat Skrevet 12. oktober 2003 Skrevet 12. oktober 2003 Å oppgradere/oppdatere firmware pleier ofte være en løsning.
Aido Skrevet 12. oktober 2003 Forfatter Skrevet 12. oktober 2003 Er det ikke mulig å slette innlegg? Det kom vist inn 3 stk av dette innlegget, fikk bare feilmeldinger hadde jo internett 10 sek av gangen... Vel, anyway så har jeg løst problemet midlertidig.. Når jeg tok ut nettverkskabelen til den ene pc'en forsvant problemet! Jeg har forresten nyeste oppgradering..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå